Post hier een foto van jouw Stromer!

Voor algemene discussies over Stromer en speed pedelecs.
Lamkram
Veteraan | Forum Supporter
Contacteer:

Re: Post hier een foto van jouw Stromer!

Bericht door Lamkram » 09 feb 2020, 10:42

Kaayman52 schreef:
08 feb 2020, 10:33
Na lang wikken en wegen (waarbij ik de ST3 eigenlijk te duur vond en de ST1(X) / Qwic RD11 Speed net niet sterk genoeg voelde voor mijn forenzentocht van 35km door de groene hart polders) kwam ik via Marktplaats op een geweldige aanbieding van een ST3 van nog geen half jaar oud met 1100 km op de teller. De verkoper kwam zeer betrouwbaar over en zo ben ik sinds een aantal weken trotse eigenaar van een ST3. Nu de dagen weer langer beginnen te worden ben ik er inmiddels een paar keer naar mijn werk mee gefietst en het bevalt uitstekend. Zie onder een plaatje van gisteren op het pontje.
Goede koop hoor. En elke dag is Stromer weer behalve als Ciara op bezoek komt. :mrgreen:

Veel plezier met je aanwinst.

Groet Mark
:d3: GO-FAST ST5 (L), 25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere :d3:

Niwla
Pro
Pro

Bericht door Niwla » 09 feb 2020, 15:13

Niwla schreef:
08 feb 2020, 12:15
DA207A59-793D-4186-A0A3-A83EC7EBFAD1.jpeg

Met dank aan GroningenBereikbaar en Egberts Premium Store test ik aankomende week mijn WW-route (36km enkel) op deze ST1x :D
Op mijn mobiel staat de foto wel rechtop, via de laptop blijkbaar niet. Excuses voor het ongemak :shock:

Kaayman52
Runner-up
Runner-up

Bericht door Kaayman52 » 09 feb 2020, 21:02

Lamkram schreef:
09 feb 2020, 10:42
Kaayman52 schreef:
08 feb 2020, 10:33
Na lang wikken en wegen (waarbij ik de ST3 eigenlijk te duur vond en de ST1(X) / Qwic RD11 Speed net niet sterk genoeg voelde voor mijn forenzentocht van 35km door de groene hart polders) kwam ik via Marktplaats op een geweldige aanbieding van een ST3 van nog geen half jaar oud met 1100 km op de teller. De verkoper kwam zeer betrouwbaar over en zo ben ik sinds een aantal weken trotse eigenaar van een ST3. Nu de dagen weer langer beginnen te worden ben ik er inmiddels een paar keer naar mijn werk mee gefietst en het bevalt uitstekend. Zie onder een plaatje van gisteren op het pontje.
Goede koop hoor. En elke dag is Stromer weer behalve als Ciara op bezoek komt. :mrgreen:

Veel plezier met je aanwinst.

Groet Mark
Hartelijk dank! :ay Ik merk dat mijn beenspieren nog beetje moeten wennen aan deze nieuwe manier van forenzen. :D Afgelopen week was het windkracht 4 en dat ging best goed, windkracht 6 komende dagen laat ik nog maar even passeren.
ST3 L Black 983wh - Ortlieb Backroller Urban - Abus Ace Pedelec 2.0 - ww 35km enkel

Lamkram
Contacteer:

Bericht door Lamkram » 10 feb 2020, 19:42

Kaayman52 schreef:
09 feb 2020, 21:02
Hartelijk dank! :ay Ik merk dat mijn beenspieren nog beetje moeten wennen aan deze nieuwe manier van forenzen. :D Afgelopen week was het windkracht 4 en dat ging best goed, windkracht 6 komende dagen laat ik nog maar even passeren.
Heel verstandig. Je fiets leren kennen en langzaam opbouwen. Regen, kou daar kan je je tegen kleden maar wind is zeer verraderlijk. Zelf ben ik vandaag sinds zeker lange tijd met de auto naar het werk gegaan de wind was te heftig hier in de polder. Direct in de file. Nu weet ik weer waarom ik voor een Stromer heb gekozen. Morgen stap ik weer op en en ik niet te laat op het werk.

Groet Mark
:d3: GO-FAST ST5 (L), 25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere :d3:

tjeerd
Pro
Pro

Bericht door tjeerd » 11 feb 2020, 20:07

Mijn fietsroute ligt deels buitendijks langs de Oude Maas en hier fiets ik langs een stukje Johannapolder tussen Hoogvliet en Rhoon in. Als het echt hoogwater is, dan wordt het op tijd afgezet met hekken, maar deze keer (nog) niet. Mijn inschatting was dat ik het nog wel zou redden. Ik ben tot ongeveer halverwege de bocht gegaan, omdat in eerste instantie het misschien 10 cm. diep leek, uiteindelijk zakte ik steeds dieper weg in het water, dus voor de bocht toch maar omgekeerd.
stromer_johannapolder_water.jpg
Stromer Johannapolder
stromer_johannapolder_water.jpg (281.16 KiB) 450 keer bekeken
.....__o
.._ \<_
(_)/(_)
ST2 2018 🔋983 kWh :: 34 ㎞. 🏠-🏢 :: ⏱ ~55 min.

FreddyH

Bericht door FreddyH » 11 feb 2020, 22:06

Zwemles met een Stromer, zou ik ook voor bedanken!

Leuke kentekenplaat :cool2:
I intend to live forever, or die trying.
(Groucho Marx)

jovdt
Expert
Expert

Bericht door jovdt » 11 feb 2020, 22:38

FreddyH schreef:
11 feb 2020, 22:06
Zwemles met een Stromer, zou ik ook voor bedanken!

Leuke kentekenplaat :cool2:
Neen Freddy ...!!! Dit was het ultieme moment om voor eens en altijd verlost te zijn van de watervrees voor Stromer :D
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...

Zippybikky
Expert
Expert

Bericht door Zippybikky » 12 feb 2020, 08:51

He! dat is ook mijn route :cool2:
Remember to do things which are right rather than things that are easy

tjeerd
Pro
Pro

Bericht door tjeerd » 12 feb 2020, 11:27

Zippybikky schreef:
12 feb 2020, 08:51
He! dat is ook mijn route :cool2:
Kom zelden een Stromer tegen op die route, maar misschien ben jij diegene die ik een keer heb gezien. Het is sowieso geen populaire route heb ik het idee, wat betreft woon-werkverkeer kom ik bijna geen fietsers tegen. Terwijl het denk ik de mooiste route is om vanuit het eiland Voorne Putten naar Rotterdam te fietsen. Denk dat velen eerder de metro pakken of de auto. Oftewel vind het tegenvallen dat er zo weinig gebruik van wordt gemaakt.
.....__o
.._ \<_
(_)/(_)
ST2 2018 🔋983 kWh :: 34 ㎞. 🏠-🏢 :: ⏱ ~55 min.

Niwla
Pro
Pro

Bericht door Niwla » 12 feb 2020, 13:08

Vandaag voor het eerst (na wat technische problemen met de eerste "probeer"-fiets) de woon-werk rit gedaan van Groningen naar Scheemda. 38km in 1u5min.
Trekweg.jpg
Trekweg.jpg (585.69 KiB) 319 keer bekeken

Plaats reactie