St1 2019 verende voorvork kan niet worden geplaatst

Stromer's doorbraak in de speed pedelec markt. Relaunch Edition in 2019!
Plaats reactie
Thehood
Rookie
Rookie

St1 2019 verende voorvork kan niet worden geplaatst

Bericht door Thehood » 14 feb 2020, 21:18

Hallo, mijn fm kan mijn verende voorvork niet plaatsen omdat Stromer blijkbaar vergeten is :bh: dat de spatbord bevestigingen anders zijn dan voor een vaste veervork. Is er nog iemand met hetzelde probleem ?
Tx!

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Contacteer:

Re: St1 2019 verende voorvork kan niet worden geplaatst

Bericht door Stromeur » 14 feb 2020, 21:27

Alle officiële geveerde voorvorken van Stromer tot nu toe worden geleverd met een aparte spatbordset, dat weten ze bij Stromer dus ook al tien jaar.

Dit is de officiële Stromer vork? Zat er geen spatbordset bij, of een niet passende spatbordset?

Volgens mij ben je het eerste forumlid met een nieuwe ST1 die daar een geveerde voorvork op laat zetten, en Stromer kennende, kan er altijd wel weer iets mis gaan met een nieuw product. Right first time is helaas niet Stromers sterkste punt...

Heeft je FM al met Stromer gebeld, en wat zeggen die erover?
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

mboelis
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Contacteer:

Bericht door mboelis » 15 feb 2020, 15:32

Thehood schreef:
14 feb 2020, 21:18
Hallo, mijn fm kan mijn verende voorvork niet plaatsen omdat Stromer blijkbaar vergeten is :bh: dat de spatbord bevestigingen anders zijn dan voor een vaste veervork.
Dat is erg jammer voor je FM. Is ie nu daarvan jouw probleem aan het maken?
/Marco
ST3 2019 (18/2 koop, 2/3 levering) Sport L Cool White 983Wh, Ortlieb Office Bag & Front Roller Plus, Abus Bordo&Pedelec 2.0 ACE geel, Van Zijp spatbordverlenger 175 & bidonhouder, Bibia Touring spatlap, Spurcycle Silver ww 15,1 km,

Thehood
Rookie
Rookie

Bericht door Thehood » 16 feb 2020, 10:51

Nog eens navraag gedaan bij FM blijkt dat er een verkeerde spatbord is meegegeven door Stromer die dus niet past. Door logistieke kwesties van Stromer is het blijkbaar niet eenvoudig om de juiste in België te krijgen. Pfff en dat in deze tijd. Duurt dus al bijna 4 weken om het juiste spatbord te krijgen. Hou mijn hart vast als er eens iets anders stuk gaat.
Afwachten dus zeker?

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Contacteer:

Bericht door Stromeur » 16 feb 2020, 11:03

Zit weinig anders op.

Qua onderdelen: als jouw dealer alle gangbare onderdelen op voorraad heeft, dan is er niks aan de hand. Als de dealer een onderdeel moet bestellen en het is op voorraad bij Stromer in Duitsland: ook niks aan de hand (1-3 werkdagen).

Als een onderdeel niet meer voorradig is bij Stromer en nog gemaakt moet worden in Taiwan (of daar al in het productieproces zit), dan gaat het lang duren ja, reken op 4-8 weken. Dan mag je hopen dat je dealer leen-Stromers beschikbaar heeft.

Je dealer kan trouwens gewoon bij Stromer navragen waarom dit spatbord 4 weken op zich laat wachten. Ik vrees: Taiwan.

Balen zeg.
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Plaats reactie