Routeplanner voor S-pedelec

Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Micronesia
Merk SP: ST1 2019
Km-stand: 15001

ik ben erg gecharmeerd van komoot. Leuke app. Past alleen niet de route aan wanneer je verkeerd rijdt. Zie ook de zoekfunctie voor meer info.
bvdmeijden
Rookie
Rookie
Netherlands
Merk SP: ST1X

Ik gebruik ook al enige tijd Komoot.
Wel even opletten dat je een ronde instelt ipv 1 richting, maar ik ben erg veel leuke routes op gestuurd die ik nog nooit heb gereden.
Ik kom wel eens wat foutjes tegen in de routes: soms stuurt de app je op paden waar je niet mag fietsen, of zijn wegen niet toegankelijk. Lijkt erop dat google maps met actuelere kaarten werkt.
Als ik vervolgens een stuk om rij wordt de route in tegenstelling tot voorgaand bericht, keurig aangepast. Je moet hiervoor zo'n 200 meter doorrijden, maar dat is met een S-pedelec zo gedaan :)
Ik gebruik 1 bluetooth oortje bij het rijden zodat ik de aanwijzingen goed hoor, en nog een oor 'vrij' heb om omgevingsgeluid te horen.
FreddyH
Netherlands
Merk SP: Bulls Green Mover E45

bvdmeijden schreef: 04 sep 2020, 15:04 Lijkt erop dat google maps met actuelere kaarten werkt.
Dat wel, maar Google Maps kent het fenomeen SP ook niet dus die stuurt je ook braaf over fietspaden...
(mijn SmartHalo gebruikt onder water Google Maps, dat is een van de weinige echte nadelen van het ding)
Remember compliments you receive. Forget the insults. If you succeed in doing this, tell me how.
(Baz Luhrmann)
Plaats reactie