Fietsenwinkel.nl service en onderhoud tot de deur....

Voor algemene discussies over Stromer en speed pedelecs.
geelfietsje
Pro
Pro

Re: Fietsenwinkel.nl service en onderhoud tot de deur....

Bericht door geelfietsje » 30 dec 2018, 19:48

Heeft iemand nog recente ervaring met FW.nl onderhoud bij een nieuwe Stromer? De laatse 2 maanden?
Hebben ze de logistiek inmiddels een beetje op orde?
ST3 L 983, zwart met winterbanden, Giro Camden MIPS, Noord-Brabant, 2x20 km ww :cool2:

Mark78
Expert
Expert
Contacteer:

Bericht door Mark78 » 30 dec 2018, 22:33

Het mag iig niet bij winkels of servicepartners die geen door stromer opgeleide personeelsleden hebben. Wsl zal men vragen voor iedere servicebeurt de fiets naar het hoofdkantoor te laten komen/vervoeren dat is de enige plek waar ze iemand hadden met de juiste papieren. Is in opdracht van stromer zo opgelegd na klachten. En oh ja verwacht dan geen vervangende stromer in de tijd die het kost.
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003

Lamkram
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

Bericht door Lamkram » 31 dec 2018, 17:36

geelfietsje schreef:
30 dec 2018, 19:48
Heeft iemand nog recente ervaring met FW.nl onderhoud bij een nieuwe Stromer? De laatse 2 maanden?
Hebben ze de logistiek inmiddels een beetje op orde?
Lees dit eens: viewtopic.php?f=5&t=1124&p=46635&hilit= ... ren#p46635

Groet Mark
:d3: GO-FAST ST5 (L), 25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere :d3:

JOHN013
Rookie
Rookie

Bericht door JOHN013 » 13 jan 2019, 12:29

Na mijn eerste en tevens laatste slecht uitgevoerde reparatie van bijna 4 weken :!: ben ik met regelmaat de winkel binnen gelopen (vinden ze heel leuk) en had een vast telefonische en mail correspondentie met een van de medewerkers!Met hem heb ik dan ook op kort termijn een perfecte oplossing kunnen creeren.
Op voorstel van mij, contacteerde hij door mij de voorgestelde stromer dealer en mocht ik hem daar laten repararen wel met kleine eigen bijdrage. verschillende onderdelen en oplader zijn daar vervangen en sindsdien een top stromer in bezit :d3:

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 13 jan 2019, 12:58

Een goeie adoptiedealer is inderdaad de beste oplossing voor service en onderhoud op je Stromer van fietsenwinkel.nl. Al vind ik wel dat fietsenwinkel.nl die "kleine eigen bijdrage" dan voor haar rekening moet nemen. Je wilde er immers niet voor niets weg.
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Plaats reactie