Trefecta

matthiases
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jun 2020, 15:02
Locatie: Vlaams-Brabant
Merk SP: Stromer
Km-stand: 8000

Is er op dit forum iemand met een Trefecta? Ik ben benieuwd naar hun ervaring
ST5 sinds 05/2020 :d3:
Greyp G12 S sinds 01/2021 :geek:
TrefectaRider
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 apr 2021, 20:20

Ja zeker, sinds een paar dagen en kan niet anders dan positief zijn! Stuurt soepel en de motor geeft een niet normale power. Bij ongeveer elk stoplicht wordt mij gevraagd wat "het" (Trefecta) is, maakt de wow-factor voor jezelf nog net wat groter!
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

TrefectaRider schreef: 27 apr 2021, 23:56 Ja zeker, sinds een paar dagen en kan niet anders dan positief zijn! Stuurt soepel en de motor geeft een niet normale power. Bij ongeveer elk stoplicht wordt mij gevraagd wat "het" (Trefecta) is, maakt de wow-factor voor jezelf nog net wat groter!
Ik ben benieuwd naar je ervaringen over een paar weken/maanden heen. Zeker ook omdat je met andere speed bikes gereden hebt, dus je kan goed vergelijken.
Ziet er alleszinds enorm aantrekkelijk uit en de specificaties zijn ook heel indrukwekkend.
Het lijkt alsof je er door de week mee kan commuten en in het weekend mee kan crossen als mountainbike (hoewel hij daarvoor misschien te zwaar is) ik ben heel benieuwd. Indien dit inderdaad mogelijk is, dan is de prijs heel aanvaardbaar voor zo'n veelzijdige machine.
ST3 black 983wh
TrefectaRider
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 apr 2021, 20:20

Ja zeker, dat is ook één van de redenen dat ik hem heb gekocht. Had de trefecta namelijk al eens eerder op een moutenbike pad gebruikt en daar was die voortreffelijk, het is namelijk ook echt een top volgeveerde ebike. Vervolgens tijdens het commuten zet ik de veringen op stiff en klaar is kees. Ik zal hier zeker later op terug komen als ik meer ervaringen heb maar tot nu toe zeer positief!
Plaats reactie