Stromer ST2 wacht extreem lang op onderdelen en herstel

Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Kloten, dat is nog verder weg. Wel in de buurt van Oberwangen........ wel een hoop ellende Golvas :ai
Met vriendelijke groeten, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Golvas schreef: 08 apr 2021, 20:15 Mailtje met vraag voor regeling in garantie is al verstuurd ... hij komt trouwens uit Lommel, da's zo'n 15 km verder als Balen ... :mrgreen:
Man man man.

Nouja de oorzaak is in elk geval boven tafel. Het verklaart alleen nog steeds de absurd snelle degeneratie. Of zou die ook weer omhoog gaan als je een nieuwe lader hebt?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Golvas schreef: 08 apr 2021, 20:15
jovdt schreef: 08 apr 2021, 20:06 Balen....
Mailtje met vraag voor regeling in garantie is al verstuurd ... hij komt trouwens uit Lommel, da's zo'n 15 km verder als Balen ... :mrgreen:
Lommel? Rommel!! :mrgreen:
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Golvas schreef: 05 apr 2021, 13:09 Eind april gaat de ST2 terug richting FM en gaat men opnieuw achter de - tot op heden - onopgeloste trilling achteraan ...
Vorige week donderdag (22/04) net voor de middag de ST2 bij de FM gedropt ... men ging me verwittigen als ie kon opgehaald worden, we wachten af.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

De ST2 staat momenteel 23 dagen bij de FM ... er werd in die periode 4,6 km mee gereden en op die afstand ging de batterij van 100% naar 86% ... in de app is ook te zien dat de recentste FW werd geïnstalleerd.

Na twee weken heb ik de FM gecontacteerd omtrent de stand van zaken ... exact 7 minuten na het versturen van die mail stond mijn fiets (voor het eerst in twee weken) aan.

Twee dagen later werd mijn mail dan beantwoord : men gaf aan eindelijk de persoon te pakken gekregen te hebben die ze moesten hebben ... verder blijft het compleet stil.

De lader komt - omdat hij van daar afkomstig is - via een andere Stromer verkoper, ondertussen is die garantieaanvraag > 1 maand lopende.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Wat een shit....
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ik werd gecontacteerd door de FM : volgens hem (haar) - en volgens de FM ook volgens Stromer - is er aan de trilling niets te doen ... zeker zijn ze niet, maar ze houden het erop dat dit fenomeen uit het frame komt, mogelijks uit één of andere las ... aangezien Stromer geen frame als los wisselstuk heeft wordt dit probleem beschouwd als onoplosbaar.

Voor de defecte batterij (nu bijna 3 jaar oud) willen ze een coulanceregeling voorstellen maar de FM wist (nog) niet of ik mijn oude batterij al dan niet mag behouden als ik hier op in ga.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

En dat is het dan....je levert een fiets met een probleem , je geeft toe dat het probleem er is maar een oplossing is er niet.... Fijn zakendoen. Je fiets is amper 3jaar oud . Bedraagt de garantie op het frame geen 10 jaar? Misschien ga ik iets te vlug door de bocht maar lekker zit me dit toch niet. :dwarf:
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

+1

Heb je iets van een rechtsbijstandsverzekering, of hoe dat in België dan ook mag heten? Ik zou die mensen op deze zaak zetten. Als ik het me juist herinner heb je het probleem ruim voor het verlopen van je garantie aangekaart.

Ik zou dit zeker niet accepteren.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Probleem van de dildo werd inderdaad ruim voor het verstrijken van de fabrieksgarantie aangekaart ... ik ben dan ook niet meteen gecharmeerd door de "oplossing" van Stromer.

BA Motorrijtuigen, rechtsbijstand, garantieverlenging, ... alles is voorzien en we gaan de komende dagen zeker één en ander aftoetsen.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie