motor

Plaats reactie
CARLA moreels
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2020, 14:01

beste,
kan iemand mij vertelllen hoelang (hoeveel km) zo'n stromer moter st 2 2018 meegaat omdat de mijne 45000km heeft en mijn leasing binnenkort afloopt zou ik deze wel willen houden
alvast bedankt
carla
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Is niet precies te voorspellen, maar ik zou ervan uitgaan dat de lagers binnenkort de geest gaan geven... Lagers kapot = nieuwe motor :bh:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Stevig gereden ... als de garantie niet verlengd werd zou ik bedanken voor het aanbod, zelfs als ie maar een tiende van de aangegeven km-stand zou hebben.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

CARLA moreels schreef: 20 jan 2021, 14:58 kan iemand mij vertelllen hoelang (hoeveel km) zo'n stromer moter st 2 2018 meegaat omdat de mijne 45000km heeft en mijn leasing binnenkort afloopt zou ik deze wel willen houden
De motor slijt niet. Het probleem zijn de lagers. We hebben al regelmatig voorbij zien komen dat die het rond de 25 a 35k km begeven. Aangezien de achterwiellagers niet los vervangen kunnen worden betekent dat een nieuwe motor van ca. 1500 euro.

Heb je speling op je achterwiel? Of helemaal niks? Hoor je de lagers wanneer je je achterwiel rond draait?

Tweede potentiële grote kostenpost is de accu. Wat is de conditie van de accu? Deze kun je globaal nakijken in de OMNI app, en de dealer kan je een precies percentage geven. (Hoef je niet voor langs. Kan-ie zo uit de Stromer Portal halen.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie