Info voor aanschaf van de juiste 45 km/u speed pedelec.

Plaats reactie
Rennie
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 dec 2020, 17:52
Locatie: Arendonk
Merk SP: Nog aan te schaffen.
Km-stand: 0

Hallo,

Ik ben nieuw hier op dit forum en ik ben van plan om een 45 km/u speed pedelec aan te schaffen voor woon-werk verkeer van Arendonk naar Antwerpen. Het gaat over een enkele reisweg van een 55 à 60 km. Is het mogelijk om deze reisweg enkel of zelfs heen en weer te doen zonder de accu te moeten bijladen ? En zo ja, welke speed pedelecs komen dan het best in aanmerken voor deze afstanden ? Of zijn er hier misschien mensen die met dit traject al ervaring hebben ? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Rennie.
Gebruikersavatar
MarcelH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1788
Lid geworden op: 28 apr 2018, 10:37
Merk SP: Stromer ST7 LE

Welkom, ik zou even zoeken op het forum.

Maar als je de fiets wil kopen om op stand 3 45 km/h te rijden wordt een enkeltje onder bepaalde condities al uitdagend bij 55-60 km.
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7 , 2023 OPIUM :cool2:
Rennie
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 dec 2020, 17:52
Locatie: Arendonk
Merk SP: Nog aan te schaffen.
Km-stand: 0

MarcelH schreef: 31 dec 2020, 12:13 Welkom, ik zou even zoeken op het forum.

Maar als je de fiets wil kopen om op stand 3 45 km/h te rijden wordt een enkeltje onder bepaalde condities al uitdagend bij 55-60 km.
Oké, alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Marco69
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 381
Lid geworden op: 05 jun 2020, 12:01
Locatie: Abcoude
Merk SP: ST2 LE
Km-stand: 13.200

Welkom Rennie, via de zoekfunctie op dit informatieve forum, rechtsboven, kan je heel veel informatie vinden.

Soortgelijke topics:

viewtopic.php?p=86401#p86401

viewtopic.php?p=91636#p91636
ST2 LE | Redshift Shockstop | SPD | W-W <-->15km
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

De enige SP die ik ken waarmee je op en neer kunt zonder tussentijds te laden is de Speedped met 2400Wh accu. Daarmee heb je wel een SP die maar op weinig plekken te krijgen is (weinig dealers, dus je moet wat mazzel hebben) en je hebt daarmee een SP die niet perse concurreerd met Stromer op gebied van desing :mrgreen:

Maar als design niet perse een eis is en als je toevallig een dealer in de buurt hebt dan kan het een optie zijn.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Flyy
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Germany
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
Locatie: Paderborn
Merk SP: Klever B-Speed / Grace easy IG
Km-stand: 25052

Gibt es das Speedped mit Papieren (CoC) in den Niederlanden oder Belgien zu kaufen?

Soweit ich weiß hat es keine Zulassung für die EU. Über weitere Informationen würde ich mich freuen.



Is de Speedped met papieren (CoC) te koop in Nederland of België?

Voor zover ik weet heeft het geen goedkeuring voor de EU. Over meer informatie zou ik blij zijn.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Dat was wel zo, Drumo verkocht deze fietsen... Alleen zie ik ze nu niet meer op hun site staan :bn:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie