Stiekem een klein blokje gereden, ik kon het niet laten.
Moet zeggen eerste indruk niet verkeerd, al schijn je pas de volledige ondersteuning te krijgen na opladen display accu en reset naar factory instellingen. Ik ben dus benieuwd.......nu reed ik zonder veel inspanning al 41/42 km/h.
Verder kwaliteit erg goede indruk, alleen de verende zadelpen die ze gemonteerd hebben, wat een drama ding, doet niet veel en als hij wat doet gaat het stoterig met geluid, niks voor mij. Snap ik niet als je bekijkt dat andere onderdelen wel van goede kwaliteit zijn.
Ik vrees dat hier nog een uitgave gaat komen ....
Hoop als ik kenteken heb en verzekering komende week een keer mee naar mijn werk te rijden, 30 km enkel. dus kan ik meer zeggen over snelheid en bereik
FUELL Fluid
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23014
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Dank voor de uitgebreide fotoreportage, heel erg gaaf. Ik ben sowieso dol op unboxing-foto's. Benieuwd naar je uitgebreide ervaringen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Dank Marcel voor de foto reportage. Heb vandaag ook mijn Fuell mogen ontvangen. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de RDW om een kentekenen te verkrijgen maar kon pas 2e helft juni ergens terecht.
Uiteraard hoop ik sneller ermee te kunnen fietsen. Heb ik misschien de verkeerde keuze gemaakt? Ik heb gekozen voor de optie "Eerste aanvraag voor een voertuig ouder dan 1-1-1978"
Uiteraard hoop ik sneller ermee te kunnen fietsen. Heb ik misschien de verkeerde keuze gemaakt? Ik heb gekozen voor de optie "Eerste aanvraag voor een voertuig ouder dan 1-1-1978"
-
- Veteraan
- Berichten: 695
- Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03
@MarcelH,
Heb ik het goed als ik bij beide accu's een oplaadsocket zie? Wil dat zeggen dat je batterij 1 moet opladen, vervolgens moet loskoppelen en je lader aan batterij 2 hangen? Of is dat voor als je ze uit de fiets wil halen?
Verder baart dat gat waar de kabels ingaan vooraan me wat zorgen wat betreft waterschade. Zo vreemd dat daar geen zo'n seal op zit waar enkel de kabel doorkan, maar verder geen gapend gat.
Heb ik het goed als ik bij beide accu's een oplaadsocket zie? Wil dat zeggen dat je batterij 1 moet opladen, vervolgens moet loskoppelen en je lader aan batterij 2 hangen? Of is dat voor als je ze uit de fiets wil halen?
Verder baart dat gat waar de kabels ingaan vooraan me wat zorgen wat betreft waterschade. Zo vreemd dat daar geen zo'n seal op zit waar enkel de kabel doorkan, maar verder geen gapend gat.
ST3 black 983wh
Ja je dient inderdaad beide accu's afzonderlijk te laden. wat lastiger maar niks wat met een twee lader niet op te lossen is.Die kost trouwens slechts 69,- euro...een extra accu kost 500,- en vergeleken met de stromer accu is deze wel handzaam moet ik zeggen.Bram Roose schreef: ↑23 mei 2020, 09:17 @MarcelH,
Heb ik het goed als ik bij beide accu's een oplaadsocket zie? Wil dat zeggen dat je batterij 1 moet opladen, vervolgens moet loskoppelen en je lader aan batterij 2 hangen? Of is dat voor als je ze uit de fiets wil halen?
Verder baart dat gat waar de kabels ingaan vooraan me wat zorgen wat betreft waterschade. Zo vreemd dat daar geen zo'n seal op zit waar enkel de kabel doorkan, maar verder geen gapend gat.
Ja ik moet een kijken hoe ik dat af kan dichten...nu zag ik bij Mathematic al een enorm mooi upgrade aan zijn stuur en kabels...
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7