Mijn gestolen Stromer ST1 is terug -->graag advies

Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

@Elisabeth 72,

Wat ik mij afvraag: was je ST1 verzekerd tegen diefstal? Zo ja heeft je verzekering de schade dan vergoed? Of moet je nu de ST1 terug is dat schadebedrag weer terugstorten? Je hebt wel de opgegeven zichtbare schade, de reparatie daarvan hoort dan wel vergoed te worden lijkt mij. de opbrengst van je batterij en lader gebruik je weer om ze terug te kopen.
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Advertentie is al offline, dus het ziet ernaar uit dat ie verkocht is.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Elisabeth 72
Runner-up
Runner-up
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 mei 2018, 07:51
Locatie: Lummen België

mboelis schreef: 23 aug 2019, 21:44 @Elisabeth 72,

Wat ik mij afvraag: was je ST1 verzekerd tegen diefstal? Zo ja heeft je verzekering de schade dan vergoed? Of moet je nu de ST1 terug is dat schadebedrag weer terugstorten? Je hebt wel de opgegeven zichtbare schade, de reparatie daarvan hoort dan wel vergoed te worden lijkt mij. de opbrengst van je batterij en lader gebruik je weer om ze terug te kopen.
Spijtig genoeg had ik geen verzekering en kwam ook de verzekering van mijn werkgever niet tussen. De volledige rekening mag ik dus zelf betalen...
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Dat is spijtig. Er zijn enkele adviezen voorbij gekomen om te kiezen. Succes.
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
greenthy
Runner-up
Runner-up
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 aug 2019, 23:42
Locatie: Provincie Antwerpen

Elisabeth 72 schreef: 24 aug 2019, 01:20
mboelis schreef: 23 aug 2019, 21:44 @Elisabeth 72,

Wat ik mij afvraag: was je ST1 verzekerd tegen diefstal? Zo ja heeft je verzekering de schade dan vergoed? Of moet je nu de ST1 terug is dat schadebedrag weer terugstorten? Je hebt wel de opgegeven zichtbare schade, de reparatie daarvan hoort dan wel vergoed te worden lijkt mij. de opbrengst van je batterij en lader gebruik je weer om ze terug te kopen.
Spijtig genoeg had ik geen verzekering en kwam ook de verzekering van mijn werkgever niet tussen. De volledige rekening mag ik dus zelf betalen...
Hier in de fietslease staat ook anders uitdrukkelijk bij de diefstalverzekering:
"uitgesloten: schade opgelopen bij poging tot diefstal"
Nou, daar sta je dan met je diefstalverzekering als ze hem niet mee krijgen...
Plaats reactie