Slipgevaar(lijk)

Walscro
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 feb 2019, 20:57

Hoi iedereen, gisteren na 2500 veilige kms de korst op gegaan. Voorlicht kapot, pedalen draaien zot(crankas?) en nummerplaat afgebroken en mss nog wat direct niet merkbare zaken. Eigenlijk rond een slechte geparkeerde vrachtwagen gereden en daar lag ik.. Vind wel dat ze snel schuiven of is dit enkel het gedacht, kwam het door de eerste regen, toch slechte stuurtechniek maar heb ik dat al zoveel gedaan op die manier.. Was wel blij dat ik een helm aan had, zonder helm had ik op intensieve gelegen, zeker weten.. Nu enkel een verstuikte duim en heel wat schaafwonden. Hopelijk snel hersteld 🙄
Woon-werk Scherpenheuvel - Antwerpen 60 km
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Pfff, waardeloos. Was ook weer de eerste regen na een droge periode, dus dan is het altijd extra oppassen. Veel sterkte met het herstel van zowel jezelf als de fiets.

PS: welke banden rij je?
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Walscro
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 feb 2019, 20:57

Pirelli.. Dank je wel.
Woon-werk Scherpenheuvel - Antwerpen 60 km
Gebruikersavatar
nick1
Expert
Expert
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 dec 2018, 22:15
Locatie: Linter (B)

Altijd oppassen bij de eerste regen na lange periode van droogte. Is één van de eerste dingen die ze je inprenten bij het volgen van een rijvaardigheidscursus motor rijden. Met de fiets is dit niet anders, maakt niet uit welke band!
Giant Twist Go double power --> Kalkhoff S10 --> Stromer ST3
Walscro
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 feb 2019, 20:57

Fiets wss perte totaal(kosten zijn groter als de waarde) gelukkig is het een lease fiets maar in slechtste geval pas in januari een nieuwe fiets 😕
Woon-werk Scherpenheuvel - Antwerpen 60 km
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Auch ! ... spoedig herstel Walscro ! :ay

Dus, nergens een witte ST3 op voorraad ? :roll:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Balen en beterschap. Ik hoop dat je leasemaatschappij voor gelijkwaardig vervangend vervoer zorgt. In een goed contract is dat geregeld
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Dat is balen en zeker dat je fiets er ook nog aan is voor de moeite. Snel beterschap. Materiaal is te vervangen, de rider niet!
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Vannacht had het flink geregend en om die reden waren de wegen nog nat. In de haakse bochten waar ik bij droog weer met piepende Pirelli-banden doorheen ga, had ik uit voorzorg nu flink vaart teruggenomen, maar moest ik ze desondanks toch met een wegglijdende achterband nemen. Beide keren wel overeind weten te blijven. Al met al.... :bi ...het blijft oppassen bij nat wegdek!
Witte ST3 van maart 2019
mrstrom

Ja natheid blijft uitkijken. Heb nog maar paar keer glijdende bandjes gehad.

Bij ons zijn de tulpenboeren goed bezig de weg onder te smeren. Ik had gisteren ruzie met eentje, die ging het nog wel opruimen...... ze smeren de hele dag alles onder de modder en dan 's avonds opruimen. Politie doet er niet zoveel tegen helaas.
Plaats reactie