ST3 on fire

Bjorn8500
Pro
Pro
Berichten: 37
Lid geworden op: 17 apr 2019, 20:19

Bram Roose schreef: 19 jun 2019, 08:25
Bjorn8500 schreef: 06 jun 2019, 18:39 Nee over de oorzaak geen verdere info tot nu toe. Maar aangezien de fiets pas sinds gisteren opgehaald is door Stromer zou dit al snel zijn. Ik ga bij het afhalen van de nieuwe fiets wel nog eens navragen bij de FM of ze meer weten.
Heb je al verdere info Bjorn?
Heb je al een nieuwe fiets?
Sinds het lezen van dit onderwerp splits ik mijn laadbeurten van 19u tot 22u en van 5u30 tot 7u om te vermijden dat hij in brand vliegt en ik diep zou slapen.
Nieuwe fiets is onderweg maar nog niet aangekomen. (Zou vorige maandag vertrekken vanuit Zwitserland, maar ondertussen vernomen dat hij pas later die week vertrokken is.) Ben dus in spanning aan het afwachten. FM zei dat Stromer ook zelf zou kijken voor het regelen van de nummerplaat, maar ze konden dit pas doen van zodra hij geleverd is. (Tekst aangepast na opmerking Golvas).

Ik heb de dag erna slimme rookmelders geplaatst (in mijn garage en woning), Omdat mijn garage los staat van de woning en ik een gewone rookmelder niet kan horen tot binnen. Nu krijg ik bericht op mijn telefoon als er rookontwikkeling of brand is.
Laatst gewijzigd door Bjorn8500 op 19 jun 2019, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stromer ST3
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Off-topic Björn, maar welke slimme rookmelders heb je gekozen? Heb zelf die van Nest maar zijn te duur om er nog extra te kopen ;)
Bjorn8500
Pro
Pro
Berichten: 37
Lid geworden op: 17 apr 2019, 20:19

allesstroomt schreef: 19 jun 2019, 09:07 Off-topic Björn, maar welke slimme rookmelders heb je gekozen? Heb zelf die van Nest maar zijn te duur om er nog extra te kopen ;)
Ik heb ook die van Nest gekocht - pakket van 3. Heb ze bij mijn 2 gewone rookmelder gehangen die ik reeds in huis had. Dus 1 in garage (fiets) - 1 in de keuken en 1 boven in de slaapkamer.
Ze zijn inderdaad wel duur, maar als mijn volledige garage uitbrand door mijn fiets die aan het opladen is heb ik een groter probleem.

De rookmelders en versturen van bericht werkt ook echt (heeft mijn vrouw getest door pizza extra lang in de oven te laten zitten :D )

Ondertussen hebben ze op het werk reeds extra maatregelen genomen in de fiets garage komt er een rookmelder, brandblusser en branddeken), en ook reeds een 4-tal collega's die een rookmelder geplaatst hebben waar ze hun fiets opladen.
- Stromer ST3
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Vooral het branddeken lijkt me extra nuttig! Ga er ook nog eentje bestellen.
Bjorn8500
Pro
Pro
Berichten: 37
Lid geworden op: 17 apr 2019, 20:19

allesstroomt schreef: 19 jun 2019, 11:53 Vooral het branddeken lijkt me extra nuttig! Ga er ook nog eentje bestellen.
Ik was blij dat ik dat in mijn garage had. En is niet zo duur om dit te hebben liggen.
- Stromer ST3
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Bjorn8500 schreef: 19 jun 2019, 09:04 FM zei dat Stromer België ook zelf zou kijken voor het regelen van de nummerplaat
Ik wist niet dat dat bestond, Stromer België ... een recente ontwikkeling misschien ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Bjorn8500
Pro
Pro
Berichten: 37
Lid geworden op: 17 apr 2019, 20:19

Golvas schreef: 19 jun 2019, 18:54
Bjorn8500 schreef: 19 jun 2019, 09:04 FM zei dat Stromer België ook zelf zou kijken voor het regelen van de nummerplaat
Ik wist niet dat dat bestond, Stromer België ... een recente ontwikkeling misschien ?
Tekst aangepast.
- Stromer ST3
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Golvas, ze hebben hier een vertegenwoordiger (wellicht bekend, Kobe), en een technische man, waar de dealers bij problemen contact mee kunnen opnemen. Dat zijn allebei Belgen. Ik vermoed dat dat Stromer België is :)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Voor zover ik weet is er een Stromer Benelux organisatie, inclusief medewerkers (vertegenwoordiger/TD e.d.) die België bedienen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Bjorn8500
Pro
Pro
Berichten: 37
Lid geworden op: 17 apr 2019, 20:19

Ik kan hierbij melden dat de nieuwe fiets vandaag aangekomen is een klaargezet is. Ik kan dus een nieuwe poging doen om met de Stromer te gaan werken.

@golvas ik zal proberen mijn woorden zorgvuldiger te kiezen en bij de FM te vragen dat hij correcte info doorstuurt zodat jij je niet moet ergeren aan mijn meldingen.

@stromeur je mag dit topic sluiten. Ik zal me wel houden bij het enkel meelezen op dit forum. Bedankt.
- Stromer ST3
Plaats reactie