Het grote ongevallen topic

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Pieter schreef: 25 mei 2019, 07:37 Er neem ook iemand contact met mij op in verband met letselschade. Mijn onderarm is nog steeds erg pijnlijk, hoewel er wel verbetering is.
Die dingen duren altijd langer dan je zou verwachten he? Ik ben nog steeds bont en blauw, en mijn borstspieren hebben een dermate harde klap gehad dat ik nog steeds geen deur met trekveer open kan krijgen. Kliko de straat op rollen was ook een vreselijk karwei, dat soort stomme dingen..

Beterschap Pieter.

Wie gaat jouw schade herstellen eigenlijk? Jouw dealer is nou niet bepaald de grootste ster aan het front als het om service op Stromers gaat.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Weer rot om te lezen, man, man. Beterschap gewenst en een goede correcte afwikkeling.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

Stromeur schreef: 25 mei 2019, 13:47 Wie gaat jouw schade herstellen eigenlijk? Jouw dealer is nou niet bepaald de grootste ster aan het front als het om service op Stromers gaat.
Ik ben er nog niet over uit. Inderdaad een zorgpunt. Reparartie bij mijn dealer gaat mogelijk meer kosten dan opleveren.

En jij ook beterschap!
Gebruikersavatar
JeroenDG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 256
Lid geworden op: 22 aug 2018, 09:42
Locatie: Aalst, BE

Gisterenochtend was ik helaas aan de beurt.
Het onweer van 05/06 's avonds zal waarschijnlijk de beek langs het fietspad van de Merchtemsesteenweg in Meise doen overstromen hebben waardoor er een stuk met serieus wat modder ontstaan was.

Afbeelding

De plas water die er voor stond verwachtte ik, die staat er altijd na regenweer, dus had gelukkig wel al wat snelheid teruggenomen.
Helaas was dit nog niet voldoende om te vermeiden dat beide wielen grip verloren en ik met Stromer en al de beek in gleed :bu:

Ik ben er gelukkig enkel met wat schaafwonden en blauwe plekken vanaf gekomen.
De ST3 staat nu bij de FM voor een nieuwe spiegel, nieuwe shifter en een nazicht, dus ben nu wel een paar dagen stromerloos :cry:
ST3 Deep Black XL 983 Wh | Stuur 20mm rise & 20° backsweep | Thudbuster ST

Woon-werk & Stroomverbruikoverzicht
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Wow Jeroen, er toch weer goed vanaf gekomen. Succes met de reparatie van lijf en fiets.

De wegen in onze kolonie liggen er inderdaad gevaarlijk bij zodra er een plasje uit de licht valt. Ook zelfs aangelegde snelwegen, pakweg Brusselse ring, zijn zo gevaarlijk qua aquaplaning tijdens of na een regenbuitje.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ai JeroenDG, balen zeg... De beek in? Volledig nat pak voor jou en je Stromer?

Sterkte met de stijve spieren de komende dagen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Ben je erop bedacht en dan toch, flats en weg ben je. Gelukkig valt de schade aan je lichaam mee. De fiets is te herstellen. Succes met lichamelijk herstel en ik hoop dat je je fiets weer snel kunt ophalen.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
JeroenDG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 256
Lid geworden op: 22 aug 2018, 09:42
Locatie: Aalst, BE

Inderdaad Stromeur, recht de beek in en alles nat...
De stijve spieren lijken voorlopig goed mee te vallen, fingers crossed :)

Bedankt Mark, ik prijs me inderdaad gelukkig dat de lichamelijke schade goed meevalt.
De Stromer is inderdaad te herstellen, FM schat dat ik er in de loop van volgende week wel weer mee op de baan kan :cool2:
ST3 Deep Black XL 983 Wh | Stuur 20mm rise & 20° backsweep | Thudbuster ST

Woon-werk & Stroomverbruikoverzicht
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

JeroenDG schreef: 07 jun 2019, 10:27 Inderdaad Stromeur, recht de beek in en alles nat...
De stijve spieren lijken voorlopig goed mee te vallen, fingers crossed :)

Bedankt Mark, ik prijs me inderdaad gelukkig dat de lichamelijke schade goed meevalt.
De Stromer is inderdaad te herstellen, FM schat dat ik er in de loop van volgende week wel weer mee op de baan kan :cool2:
we duimen mee voor een snel herstel van jou en je stromer.
Zo'n modderpoel kan niemand succesvol navigeren.
Aantal maand geleden hetzelfde gebeurd op een gewone weg. Tractor was veld uit gereden met groot modderspoor tot gevolg. Had dit niet opgekuist. Motorrijder die er over reed en weggleed kan het helaas niet navertellen. De boer die verantwoordelijk was is wel aansprakelijk gesteld, maar als dat al een troost is, alvast een hele magere...
ST3 black 983wh
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ai Jeroen... Da's flink balen. Gelukkig dat het allemaal mee lijkt te vallen!

Heb je je fiets snel weer op het droge kunnen trekken? Stromer te water (goed doordrenkt) klinkt bij mij namelijk al snel als flink veel schade...

Sterke komende dagen, ik hoop dat je snel weer kunt fietsen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie