FM weigerde st3 te verkopen wegens vochtproblemen

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromerfred schreef: 30 apr 2019, 20:20 laten we het zo zeggen MIJN ST1x was vreselijk
Ik snap je, en je was ook niet de enige met een ST1 X 2017 met gedoe. Ik kan er ook over meepraten en rijd nu alweer anderhalf jaar op een probleemloze Es rond.

Wat ik ervan geleerd heb, is dat ik geen early adapter meer wil zijn voor Stromer. Hoe goed mijn dealer zijn best ook heeft gedaan; bij een nieuw model wacht ik de ervaringen van de eerste lichting eerst wel eventjes af. Of ik pak een leuke aanbieding mee op een overjarig model dat zijn sporen al heeft verdiend (mijn ST2 S aankoop). Of Stromer moet me gaan vergoeden als beta-tester, dat doe ik met alle liefde.

Ik moet Stromer wel nageven dat ze de start-issues bij de lancering van de ST5 en ST3 een heel stuk rapper de wereld uit hebben gekregen. Het is geen eindeloos "vervangen en er maar het beste van hopen". Dat was bij onze "Exen" wel anders.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Bred
Rookie
Rookie
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 apr 2019, 12:29

Feest mijn St3 is binnen! Nu nog nrplaat aanvragen en rijden maar! :cool2: den eerste FM moet het maar weten! Ik wou een ST3 en heb hem nu.
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

Bred schreef: 03 mei 2019, 16:39 Feest mijn St3 is binnen! Nu nog nrplaat aanvragen en rijden maar! :cool2: den eerste FM moet het maar weten! Ik wou een ST3 en heb hem nu.
Zo waanzinnig snel? Ze hadden er één op stock? Je hebt hem na mij besteld en ik moet nog minimum een maand op mijn tanden bijten.
Heel veel rijplezier toegewenst!
ST3 black 983wh
Bred
Rookie
Rookie
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 apr 2019, 12:29

Bram Roose schreef: 03 mei 2019, 18:51
Bred schreef: 03 mei 2019, 16:39 Feest mijn St3 is binnen! Nu nog nrplaat aanvragen en rijden maar! :cool2: den eerste FM moet het maar weten! Ik wou een ST3 en heb hem nu.
Zo waanzinnig snel? Ze hadden er één op stock? Je hebt hem na mij besteld en ik moet nog minimum een maand op mijn tanden bijten.
Heel veel rijplezier toegewenst!
Ze hadden al een bestelling geplaatst waar er nog een paar niet gereserveerd waren dus had geluk dat mijn maat erbij zat. Zijn gisteren geleverd.
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Lucky you! Wens je veel fietsplezier op je nieuwe aanwinst! :ay
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Plaats reactie