Wachtruimte ST5

Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Veel veilige en plezierige fiets kilometers met je nieuwe bolide!
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Proficiat jjj! Veel veilige kilometers gewenst! Is dit al bij de nieuwe locatie van jouw FM?
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Barry schreef: 13 apr 2019, 14:07 Proficiat jjj! Veel veilige kilometers gewenst! Is dit al bij de nieuwe locatie van jouw FM?
Dit is idd de nieuwe locatie (in Utrecht) Mooie zaak. De oorspronkelijke locatie (in Amersfoort) is er natuurlijk ook nog.

Ik mocht kiezen waar hij afgeleverd werd; die paar km extra naar huis fietsen zag ik wel zitten 😉
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Gefeliciteerd Jeroen!

Zomaar twee forumleden in dezelfde week die na een zwaar ongeval weer opstappen. Rijd er veel veilige kilometers mee!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Lamkram schreef: 10 apr 2019, 17:26 Jeroen, heel veel fijne km op je nieuwe ST5. Ik kees dat je het verschil mbt je zadelpen nog niet voelt Op de foto kan ik niet goed zien hoe deze is afgesteld. Ik post even een foto zodat je kan zien hoe bij mij zit. Misschien heb je er wat aan.

Groet Mark
Dank Mark; ik verwacht komende week, wanneer het weer weer wat lekkerder is weer wat te gaan experimenteren. Er zitten drie veren bij het systeem en een aantal instel schroeven. ik zal het forum eens doorzoeken welke mogelijkheden er zijn. de FM heeft natuurlijk alles voor me afgesteld maar ik wil graag weten wat ik kan aanpassen naar eigen inzicht.

Afgelopen week met een temperatuur van ca 1 a 2 graden op het moment dat ik zou willen vertrekken was geen motivator; het is zo lastig inschatten wat je precies aan moet zonder het te koud te hebben. De weersbelofte voor donderdag zijn veel belovend (tot nu toe).
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Helemaal goed, veel plezier ermee! :cool2:
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Stromeur schreef: 13 apr 2019, 17:14 Gefeliciteerd Jeroen!

Zomaar twee forumleden in dezelfde week die na een zwaar ongeval weer opstappen. Rijd er veel veilige kilometers mee!
Inderdaad! Proficiat jjj, leuk om op hetzelfde moment weer te starten. Ik ben wel helemaal mijn drang naar snelheid kwijt, wat een goeie zaak is. Ik hoor je nog zeggen in De Hemel, een paar weken voor je ongeval: ik wil altijd de max snelheid eruit halen. Dat had ik ook en ben blij dat ik daar nu vanaf ben alleszins :)
leohj
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 sep 2018, 18:28
Locatie: gent
Merk SP: st5
Km-stand: 3000

goed nieuws - geleverd en eerste ritgemaakt .dit is niet rijden maar vliegen en heel comfortabel .geduld beloond.toch 2 punten : bluetooth connecteerd niet en recupe mode slaat aan bij plots hard vertragen .hoe moet men direct terug gaan naar rij modus ? niet gevonden in de FAQs
NiveK
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 04 jun 2019, 07:53
Locatie: Amsterdam

Moest eigenlijk 5-6 weken wachten. Echter, vandaag (na 5 dagen)gehoord dat door omstandigheden mijn fiets net binnen is :bp:

Nu nog rijklaar maken en wat vervangende/extra accessoires erop en dan mag ik ‘m volgende week ophalen. Zin in!
Hage
Pro
Pro
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 sep 2019, 21:22

Hetzelfde verhaal bij mijn dealer in B Limburg. Maanden moeten wachten op een levering, de afgelopen weken werden er 30 Stromers geleverd. Geen wachttijden meer daar....voorlopig dan toch.
Plaats reactie