Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.

Chrisje
Pro
Pro
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 sep 2018, 17:41
Locatie: BE

Proficiat! Prachtige Stromer! Veel genietbare en vooral veilige Stromerkm's toegewenst!
Stromer ST3 Pinion Comfort Cool White 2023, 983 Wh, Stromer Pirelli Angel Band 57-584, Tannus Armour, Brooks B17, Kinekt 2.1 Seatpost, Stromer Smart Helmet, Ortlieb BAG RC F8420, Spatbordverlenger + Claxon Protector Van Zijp, woon-werk 17 km enkel.
Marijn541
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 dec 2018, 16:12
Locatie: Eindhoven
Merk SP: Stromer ST1x
Km-stand: 5400

Leuk dat iedereen zo enthousiast is over de Stromer.Het is ook een geweldig mooie fiets.Veel plezier allen,maar zorg dat je gezond thuis komt!
Stromer ST1x :ay Sinds 10-12-2018 met 814wh accu.(Ik ga voor goud).
lecram
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 mar 2019, 20:15
Locatie: westland

Hallo Stromers, zal mij ook even voorstellen,

Marcel 57 jaar oud en tijdens een burn-out gemerkt dat fietsen goed voor me was,
Even de kop leeg en lekker buiten zijn, woon in het westland en werk in den haag en kijk uit op de Utrechtse baan A12 elke keer als ik zie dat het vast begint te lopen rond 4 uur, stap ik met veel plezier op mijn huidige Kalkhoff.
Heb deze nu 3 jaar en heb de nodige problemen meegemaakt met deze fiets. wel altijd netjes onder garantie verholpen maar de 4e motor zit er nu onder en de 2e accu, Gebruik hem elke dag en zit aan de 7000 km per jaar, regen of wind maakt mij niet uit, lekker een douche pakken op het werk en fit beginnen. Waarom nu in het Stromer forum ?
Was op zoek naar een nieuwe e-bike en wat fietsenmakers langs geweest en net niet het wow gevoel. Elke keer de begrenzing aantikken van 26 km zodat de ondersteuning wegvalt was voor mij de druppel om verder te kijken.
na een proefrit op een Stromer st1 en een erg goede prijs omdat de fiets eruit gaat besloten om de stap te maken naar een Stromer, kijk er naar uit om hem binnen een week of 2 te kunnen gebruiken en hou jullie op de hoogte,
van Kalhoff connect 10 naar Stromer ST1
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Aha je hebt 'm gekocht. Leuk. Welkom bij de Stromer bende :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Tarantino
Runner-up
Runner-up
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 apr 2019, 20:16
Locatie: Lier België

Hallo allemaal.
Ik ben sinds 6 weken in bezit van een riese muller charger gh nuvinci
Super fiets,en met mijn " badass box" haal ik toch een topsnelheid van 52.
Nu kan ik hem verkopen aan +- dezelfde aankoop prijs. 5000€ inclusief de box en aangepaste tandwielen. (Groter verzet)
Nu mijn zinnen gezet op een st3.
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1592
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Tarantino schreef: 08 apr 2019, 20:51 Hallo allemaal.
Ik ben sinds 6 weken in bezit van een riese muller charger gh nuvinci
Super fiets,en met mijn " badass box" haal ik toch een topsnelheid van 52.
Nu kan ik hem verkopen aan +- dezelfde aankoop prijs. 5000€ inclusief de box en aangepaste tandwielen. (Groter verzet)
Nu mijn zinnen gezet op een st3.
Als het zo'n "super fiets" is waarom dan al na 6 weken verkopen? Misschien omdat die 52 alleen maar mogelijk zijn met windkracht 6 in de rug? En met 6 op de snoet amper 33? Een BADASS verhoogt het vermogen niet, neemt enkele de begrenzing weg. Je blijft met max 500W rijden (350W motor) en dan kom je met wind tegen al snel je meerdere tegen... Ik begrijp je keuze op dit moment maar je hebt jezelf niet goed geïnformeerd op voorhand. Waarschijnlijk al meerdere SP voorbij gereden met wind mee maar ook al verscheidene keren voorbij gestoken door een legale SP met wind tegen...
Tarantino
Runner-up
Runner-up
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 apr 2019, 20:16
Locatie: Lier België

Jins schreef: 08 apr 2019, 21:18
Tarantino schreef: 08 apr 2019, 20:51 Hallo allemaal.
Ik ben sinds 6 weken in bezit van een riese muller charger gh nuvinci
Super fiets,en met mijn " badass box" haal ik toch een topsnelheid van 52.
Nu kan ik hem verkopen aan +- dezelfde aankoop prijs. 5000€ inclusief de box en aangepaste tandwielen. (Groter verzet)
Nu mijn zinnen gezet op een st3.
Als het zo'n "super fiets" is waarom dan al na 6 weken verkopen? Misschien omdat die 52 alleen maar mogelijk zijn met windkracht 6 in de rug? En met 6 op de snoet amper 33? Een BADASS verhoogt het vermogen niet, neemt enkele de begrenzing weg. Je blijft met max 500W rijden (350W motor) en dan kom je met wind tegen al snel je meerdere tegen... Ik begrijp je keuze op dit moment maar je hebt jezelf niet goed geïnformeerd op voorhand. Waarschijnlijk al meerdere SP voorbij gereden met wind mee maar ook al verscheidene keren voorbij gestoken door een legale SP met wind tegen...
Je hebt 100 % gelijk. Maar iedereen is ooit leek. Ik blijf erbij dat, in mijn geval, voor recreatief gebruik de RM in Lier,met al die kasseien super comfi rijdt.
Tarantino
Runner-up
Runner-up
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 apr 2019, 20:16
Locatie: Lier België

PLUS
Ik kan mijn fiets verkopen aan 5000€.
😉
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Tarantino schreef: 08 apr 2019, 21:31 Maar iedereen is ooit leek.
En daar heb jij weer 100% gelijk in. Fijn dat deze vergissing je geen smak geld heeft gekost in ieder geval. En welkom op het forum!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
nick1
Expert
Expert
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 dec 2018, 22:15
Locatie: Linter (B)

Welkom tarantino, mijn advies komende van een Kalkhoff met 350watt motor...verkoop die handel, zeker aan de prijs die je ervoor kunt krijgen en ga voor de ST3, da's echt een fiets van een totaal ander kaliber. Ik zou, ondanks mijn opstartproblemen die nu hopelijk achter de rug zijn, geen andere fiets meer willen. Ik rij speciaal extra om gewoon opdat mijn rit nog langer zou duren. Da's ooit anders geweest met de Kalkhoff nep speedpedelec!
Giant Twist Go double power --> Kalkhoff S10 --> Stromer ST3
Plaats reactie