ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Je kunt de spiegel eventueel ook naar binnen draaien, dan maakt die je niet breder. Of je plaatst de spiegel aan de binnenzijde van je handgreep en draait 'm naar buiten. Zo heb ik 'm geplaatst (zie foto in de header).

Je zult alleen zelf moeten testen of je er dan nog steeds genoeg zicht in hebt.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
mrstrom

Dit wilde ik ook doen, maar is mij niet gelukt met de spiegel op de ST3. Of heb je een andere spiegel daarvoor gekocht?
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Thanks. Ik ken het topic over de spiegels, heb eerlijk gezegd ook geen idee welke spiegel er bij een ST3 geleverd gaat worden (ik denk deze), maar ik speel ook met de gedachte om winglights te plaatsen zoals Lotte dat gedaan heeft. Twee andere spiegels (welke? die Mirage Speed Pedelec zoals Lotte die heeft geplaatst spreekt me wel aan), winglights, een bel en voor de donkere dagen een hulplichtje (grrrr....) maakt dat het wel erg vol wordt aan het stuur.

Ik heb even naar plaatjes gekeken hier op dit forum, maar daar krijg ik geen warm gevoel van. Ik heb vervolgens de site van de Amsterdamse dealer en die in Herveld bekeken en daar worden ze allemaal getoond zonder spiegel en ziet het er allemaal heel gelikt uit en heb ik het warme gevoel onmiddelijk te pakken!
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Henry schreef: 14 mar 2019, 09:56 Ik heb vervolgens de site van de Amsterdamse dealer en die in Herveld bekeken en daar worden ze allemaal getoond zonder spiegel en ziet het er allemaal heel gelikt uit en heb ik het warme gevoel onmiddelijk te pakken!
Stromer zelf doet dat ook heel slim op de pr-foto's inderdaad: geen spiegel, geen reflectoren op de voorvork, geen standaard, geen kenteken(plaathouder). Dan wordt het allemaal heerlijk clean (maar het is niet reëel en niet conform de wet helaas).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Ik heb de Amsterdamse dealer gebeld met de vraag of ze de levering morgen gaan redden, of dat ik toch in de wachtruimte plaats moet nemen. Ik kreeg de bevestiging dat ik morgenochtend de ST3 kan komen ophalen, mits er een PIN-betaling tegenover staat. Dat wordt dus nog even spannend....
Nu snel naar het winkelcentrum om een Stromer-smile te kopen, want daar wil ik wel mee terugrijden. :D

Lamkram heeft aangegeven dat hij met mij wil meerijden (als het goed is hebben ze zijn ST5 dan ook van zijn Olifantje verlost), dus het eerste mini-Stromer event is al gepland. :d3:
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Henry schreef: 15 mar 2019, 15:00 dus het eerste mini-Stromer event is al gepland. :d3:
Mocht je zin krijgen in meer: binnenkort hebben we een iets groter event in België: viewtopic.php?f=16&t=1796
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Freddy, ik haat verkeersdrempels, heuvels en bergen. :aq
Ik woon niet voor niks in Flevoland (de polder).
Ik kon die dingen al niet uitstaan toen ik nog met de racefiets mijn rondjes maakte.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Haha, was deze week sinds vele jaren weer eens in de Flevo en heb toch liever een drempel dan die ellenlange km’s rechtuit.
For good old times over Rietweg-Vogelweg gereden.
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Prachtige weg, altijd rustig en heerlijk vlak!
Het ligt midden in de weilanden.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Henry schreef: 15 mar 2019, 15:00 mits er een PIN-betaling tegenover staat. Dat wordt dus nog even spannend....
Niet vergeten om je daglimiet te verhogen, maar dat hebben ze je vast al verteld.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie