Aan de kant gezet door agent.

Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

zwaantjes horen in het water :mrgreen:
ST3 cool White
Blue
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 245
Lid geworden op: 23 sep 2018, 17:23
Locatie: Lier
Merk SP: Geen :(
Km-stand: 800

Hij was wel heeeeeeel vriendelijk!
Dus was een leuk gesprekje.
2023: Klever N Pinion L 1600Wh besteld en geannuleerd wegens nieuwe “misschien” leverdatum van de 1600Wh in Nov/Dec?
Ex-Stromer ST3
Yellow Submarine
Runner-up
Runner-up
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 okt 2018, 14:38
Locatie: Zele

Awel ja, toen ik daarnet mijn eerste ritje deed met de ST3 van mijn zoon reed ik op de Donklaan in Berlare. In de buurt van het Donkmeer is 50 max. Er zijn gescheiden fietspaden, lichtjes verhoogd en met betonklinkers verhard. Toen er wat kids voor me opdoken op het fietspad ben ik de rijbaan opgegaan, ik reed 38 op het fietspad maar duwde wat extra door naar 45 op de rijbaan. Nou, letterlijk de eerste auto die achter me kwam, claxonneerde al! Nadat hij me ingehaald had, deed hij teken dat ik op het fietspad thuishoorde...

Hoog tijd dat er een media-campagne gelanceerd wordt hierover. Want ik ben niet elke dag zo goedgemutst dat ik het laat voor wat het is.
Besteld: ST3/L/wit/983
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Ik reed vanmiddag van de carnavals-optocht in Zwaag naar huis terug, uiteraard op het, voor ons verboden fietspad parallel aan de Strip ik stopte netjes bij het verkeerslicht en ineens stond er een motorpolitie naast mij op het fietspad. Big smile op zijn gezicht en hij vroeg of ik wist dat ik op de rijweg moest rijden....Ja mijnheer was mijn antwoord, dat zou ik eigenlijk moeten maar dat vind ik onprettig en te gevaarlijk....hij lacht mij toe en zij dat ik volkomen gelijk had, maffe regelgeving ze maken het ons weer eens moeilijk etc. etc.
Omdat ik ook motorrijder ben en mijn zoon bij de politie werkt hadden we al gauw een "goed' gesprek in de regen..... hij vond de st5 een machtig mooie fiets, had er nog nooit van gehoord of gezien en wilde wel eens weten hoe dit reed....toen kwam de aap uit de mouw, hij had een Kalkhof SP maar de actieradius, snelheid en vermogen viel hem erg tegen enfin ik mocht geen foto maken van zijn ritje maar toen hij de prijs van de st5 vroeg zag ik zijn gezicht betrekken.......we gingen met een nog grotere lag en een duim omhoog ieder onze weg verder.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

We zijn allemaal maar mensen, de ene al wat meer menselijker dan de andere, dat wel.. :ay
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Plaats reactie