Afgelopen zaterdag op 30 km van huis de velg op mijn fiets verbogen, eventjes gebeld en 30 min later waren ze al ter plaatse om mij met mijn fiets op te halen en thuis af te zetten

Ik heb VAB pechbijstand, en zij hebben mij dikwijls gedepanneerd met mijn vorige fiets!DVLdriver schreef: ↑30 okt 2018, 10:30Hoi allen,
Door de eerder negatieve berichten die ik hier zie passeren rond lekke banden, accu die uitvalt, .... ben ik op zoek naar pechverhelping/bijstand in Belgie. Aedes geeft maximum 2x per dekkingsjaar bijstand, net zoals AXA (is gelinkt met Aedes dacht ik), VAB/Touring etc. Bij ENRA vind ik geen duidelijkheid in de voorwaarden?
Tot op heden vind ik dus geen verzekeraar die meer dan tweemaal/jaar pechverhelping aanbiedt.
Iemand een idee?
thanks
DVLdriver schreef: ↑30 okt 2018, 21:24Hey Jeroen, bedankt, heb me aangesloten! Erg goedkoop!
Nu kan ik met een gerust hart de 84 euro Omnium bij Aedes afsluiten. De blocker was daar de limiet van 2x pechverhelping/jaar.
Nu heb ik dus "onbeperkt + 2x" bijstand 24/24 en 7/7![]()
Omniul Aedes 84 euro + 32 euro VWB = 116 euro/jaar fully covered (tot 10.000 euro) en ongelimiteerd pechverhelping, goede deal.
Nogmaals bedankt om me er op te wijzen'![]()
Raar...ik heb me 2 jaar geleden bij velofollie lid laten maken en de persoon waarmee ik sprak wist dat ik een speedpedelec had en dat maakte niets uit zei hij. Na ja....morgen ga ik de ST3 ophalen bij de FM en dan sluit ik toch een omnium af bij ENRA en deze bevat ook fietsbijstand bij pech.Blue schreef: ↑14 dec 2018, 23:45Die diefstalverzekering van VAB is toch enkel voor ebikes tot 25km/h?
Staat duidelijk in hun productfiches dat speedelecs niet verzekerd zijn?
https://www.vab.be/~/media/vab%20online ... ing-nl.pdf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten