Stromer ST3 Deep Black: foto's

Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Alle respect voor wie het wel mooi vindt, maar ik zie het gewoon écht niet. Saai, saaier, saaist dat suf zwart.
Hoop dat Stromer toch ook mooiere heldere kleuren wil voeren.
Gebruikersavatar
Needspeed
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 dec 2018, 10:34

Over smaak valt niet te twisten. Zelf vind ik het tijdloze matte zwart een succes. Het zwart staat sjiek, en heeft een maskerende werking op vuil. Buiten de LE is de ST3 in het zwart en wit. De witte heeft er wat metallic in zitten, dat is ook mooi. Maar dan is voor mij de afknapper, dan weer de zwarte spatbordjes. Overigens is dat matte zwart met veel kleuren van accessoires goed te combineren.
Grüezi Geluk is niet te koop, maar met een aankoop van een Stromer kom je verrekkes dichtbij. :d3: ST3 XL Black
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Over smaak valt zeker niet te twisten :ay

Waar wel over te twisten is, is het hardnekkige idee dat zwart vuil maskeert: juist niet! Mijn huidige zwarte auto is altijd smerig. Grijs, donkerblauw, antraciet; veel beter als het gaat om vuil niet zien.
Volgende auto wordt op zeker niet zwart.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Maar dan toch niet zilvergrijs. Mijn vorige, donkerblauwe auto zag er veel minder snel vuil uit dan mijn huidige zilvergrijze :aq

Bij zwart ligt het er nogal aan: op hoogglans zwart zie je werkelijk alles, de matzwarte lak van mijn fiets ziet er dan weer redelijk lang prima uit.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
nick1
Expert
Expert
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 dec 2018, 22:15
Locatie: Linter (B)

Al goed dat smaken en kleuren verschillend kunnen zijn, 't zou anders maar een saaie bedoening zijn! Ik hou van mijn zwarte volbloed Stromer! ;p Kan misschien wel zijn dat ik nog een sticker laat maken, heb al beetje geëxperimenteerd en onderstaand lijkt me wel wat (niet letten op de fiets, is een foto die ik vond met de bestickering en heb de kleur een beetje aangepast):

download/file.php?mode=view&id=6537
Bijlagen
stromer sticker1  rood wit.jpg
stromer sticker1 rood wit.jpg (1.06 MiB) 4141 keer bekeken
Giant Twist Go double power --> Kalkhoff S10 --> Stromer ST3
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

nick1 schreef: 01 feb 2019, 22:02 Grrrr...lukt me maar niet om de foto's correct te plaatsen.
Probleempje in de forumsoftware, je bent niet de enige die daarmee worstelt ... op smartphone staan ze goed, maar op PC staan ze 90° naar links gedraaid.

Op deze manier lukt het wel om ze correct te plaatsen :

Foto('s) uploaden naar imgdumper, zie link : https://www.imgdumper.nl/

Na het uploaden post je hier de bovenste verkregen link, dus die als UBB image.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Elk z’n smaak , maar zwart is het mooiste :D ;p
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Golvas schreef: 02 feb 2019, 15:54 Probleempje in de forumsoftware, je bent niet de enige die daarmee worstelt ... op smartphone staan ze goed, maar op PC staan ze 90° naar links gedraaid.
Klopt. De forumsoftware kan de placeholder van bepaalde smartphones niet lezen. phpBB wijst naar de smartphonefabrikanten om dit op te lossen, smartphonefabrikanten wijzen naar andere partijen om dit op te lossen. Meer dan steeds de meest recente forumsoftware uploaden kan ik niet doen.

Foto's extern hosten is inderdaad een oplossing.

Foto's op je pc in Paint even 90 graden kantelen en weer rechtop zetten ook, want de Windows placeholder snapt de forumsoftware wel.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Locatie-raadfoto's afgesplitst naar een eigen topic:

viewtopic.php?f=24&t=2365
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
bArtAA
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 dec 2018, 13:41
Locatie: Gasselte

vandaag mijn fiets wat gepersonaliseerd met de stickers van http://frame-stickers.nl
vind het zelf zeer geslaagd:

Afbeelding
Afbeelding Stromer ST3 sport XL black 983 Wh Afbeelding woon-werk 33 km enkele reis
Plaats reactie