Stromer-ontmoetingen in het wild

jan2642
Pro
Pro
Berichten: 27
Lid geworden op: 26 okt 2018, 21:01
Locatie: Tienen

Tomasj schreef: 07 dec 2018, 00:01 Ik rijd al enkele maanden met een Stromer rond in Tienen. De stromer die je zag was ik alvast niet.
Ik woon in Hakendover, gebruik de fiets voornamelijk om naar Genk te rijden, en kom er niet zoveel mee in Tienen zelf (alleen zaterdagmorgen voor mijn zuurdesembroodje bij Brut)
Mijn traject is een beetje meer bescheiden: Vissenaken - Leuven (20 km), nu nog met de wagen maar ik wacht op een ST3 in bestelling.
Golvas

Een witte avondspits gisteren (tussen 17u20 en 18u20) :

- een witte ST1 Comfort in Heist-Goor

- een witte ST2 Sport in Herenthout

- een witte ST1 Sport in Bouwel
CKR
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 dec 2017, 20:11
Locatie: Randstad
Merk SP: ST2S
Km-stand: 19.500

Afgelopen woensdag (19 december) een bijzondere situatie. Reden met 3 Strömers achter elkaar :cool2: . Reden langs de Ringvaart bij Lijnden gedurende ongeveer 4km.
Toch wel netjes afstand gehouden voor de veiligheid. Kleuren en types niet goed kunnen zien, was nog redelijk donker om 7:45.
St2S met gebruikelijke opties. Woon-werk 35km enkele trip. En een lekkere fully MTB en carbon racert in de garage.
Clapaclan
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 nov 2018, 19:39
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST 3 en ST 7
Km-stand: 5500

Vandaag vanuit Nijmegen via het snelfietspad (Beuningen) naar het Stromercafe in Herveld gefietst om weer even een “shot” Stromer te nemen.
Sinds de kerstborrel begon ik weer afkickverschijnselen te krijgen en verlangde weer naar “mijn” witte ST3.
Nog twee maanden en een heupoperatie en dan ben ik officieel een echte Stromer.

Ter hoogte van Ewijk kwam mij het glimlachende daglicht van een witte Stromer tegemoet. (Vrijdag 4/1 om 13.50 uur).
Durfde nog niet te zwaaien vanaf mijn Trek pedelec :D :D .
Weer even leuk bijgekletst met Jos bij Dikkenberg en vooral veel Stromer “gesnoven”.

Groetjes Paul
STROMER ST3 COOL WHITE L, BQ983Wh, KINEKT
STROMER ST7 GOLD, KINEKT
Unit 1 FARO ST smart helmet
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Afgelopen woensdagmiddag om 12u50: een zwarte ST2 2018 Comfort , op de grens Heist-op-den-Berg / Hallaar.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
vincentbosse
Expert
Expert
Berichten: 127
Lid geworden op: 24 mei 2017, 09:25

Clapaclan schreef: 04 jan 2019, 17:25 Vandaag vanuit Nijmegen via het snelfietspad (Beuningen) naar het Stromercafe in Herveld gefietst om weer even een “shot” Stromer te nemen.
Sinds de kerstborrel begon ik weer afkickverschijnselen te krijgen en verlangde weer naar “mijn” witte ST3.
Nog twee maanden en een heupoperatie en dan ben ik officieel een echte Stromer.

Ter hoogte van Ewijk kwam mij het glimlachende daglicht van een witte Stromer tegemoet. (Vrijdag 4/1 om 13.50 uur).
Durfde nog niet te zwaaien vanaf mijn Trek pedelec :D :D .
Weer even leuk bijgekletst met Jos bij Dikkenberg en vooral veel Stromer “gesnoven”.

Groetjes Paul
Waar kom je zelf vandaan?
Stromer ST1X 984Wh | Shimano Ultegra CS-6800 11-28 Cassette | Brooks B17 | BodyFloat | Redshift Shockstop | Ortlieb back roller classic | Custom-made Spatlap | QuadLock iPhone | niet-auto inklapbare standaard -- Geen vaste rit momenteel.
Clapaclan
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 nov 2018, 19:39
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST 3 en ST 7
Km-stand: 5500

Hallo Vincent.
Ik ben geboren en getogen Nijmegenaar en woon in de wijk Grootstal (Nijmegen-Zuid)

Groetjes Paul. 👋🏻👋🏻👋🏻
STROMER ST3 COOL WHITE L, BQ983Wh, KINEKT
STROMER ST7 GOLD, KINEKT
Unit 1 FARO ST smart helmet
vincentbosse
Expert
Expert
Berichten: 127
Lid geworden op: 24 mei 2017, 09:25

Clapaclan schreef: 04 jan 2019, 20:34 Hallo Vincent.
Ik ben geboren en getogen Nijmegenaar en woon in de wijk Grootstal (Nijmegen-Zuid)

Groetjes Paul. 👋🏻👋🏻👋🏻
Kijk! Weer een buurtgenoot. Nice.
Ik woon in Beuningen en heb op dit moment helaas geen vaste dag en route ivm werk op auto-afstand.
Stromer ST1X 984Wh | Shimano Ultegra CS-6800 11-28 Cassette | Brooks B17 | BodyFloat | Redshift Shockstop | Ortlieb back roller classic | Custom-made Spatlap | QuadLock iPhone | niet-auto inklapbare standaard -- Geen vaste rit momenteel.
Clapaclan
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 nov 2018, 19:39
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST 3 en ST 7
Km-stand: 5500

Weer een Stromer-waarneming in het wild.

Ik weet niet of deze telt want dit was een waarneming vanuit een luie stoel bij mijn Schoonouders in Apeldoorn.
Zag een bliksemschicht door de Alexanderlaan schieten op zondag 6/1 omstreeks 15.45 uur.

Ik herkende de onmiskenbare Stromer-daglicht-glimlach en een bestuurder met de mij inmiddels ook herkenbare signaal gele fietshandschoenen.

Wanneer mijn nieuwe wielophanging (kunstheup) is geplaatst kom ik ook weer met mijn speedpedelec vanuit Nijmegen richting Apeldoorn .

Groetjes Paul. 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻
STROMER ST3 COOL WHITE L, BQ983Wh, KINEKT
STROMER ST7 GOLD, KINEKT
Unit 1 FARO ST smart helmet
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Vanavond om 16u30 : een witte ST2 t.h.v. de brandweerkazerne van Grobbendonk.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie