Pech met ST3

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Heb ik laatst ook gehad. Even het ventiel eruit, opgedroogd papje eraf halen, ventiel er terug in... Done.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Precies, veel moeilijker is het niet.
En ik doe dat liever op een moment dat het mij uit komt, in een comfortabele omgeving, dan dat ik een lekke band in de regen staat te repareren. Voordeel weegt in de verte niet op tegen nadeel voor mij.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Zo is het. Bandenspanning controleren doe ik eens in de paar weken, de avond voor ik vertrek. Als ik dan even moet pielen om dat papje eraf te halen en vervolgens met de compressor de band kan oppompen... Who cares?

Tijdens een lekkere herfst- of winterstorm een lekke band plakken op het moment dat je al net wat te laat bent daarentegen :bh:

Even met nadruk: het is niet zo dat ik nu niet meer lek KAN rijden, kleine gaatjes merk je gewoon niet meer.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Ik heb uit een atb band al een meerdere doornen gehaald toen ik de zomerbandjes wisselde voor grovere modderbanden. Nooit iets van gemerkt, netjes geseald door de latex.
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11



Zie filmpje; dit is wat latex doet.
Filmpje is met racebandje, daar is de druk nog veel hoger en dus lastiger om te dichten met latex.
Plaats reactie