Remt af tijdens fietsen

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Denjos schreef: 28 dec 2018, 07:18 een xc60 hybride 5cyl. twinturbo is nooit op de markt geweest.
Ik zou eerder denken aan een B4204T motor (4 cilinder benzine) met turbo en supercharger in een XC60 Hybride.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Denjos schreef: 28 dec 2018, 07:18Sorry,

Maar je hebt van jouw xc60 zelf een hybride gemaakt met wat duracell baterijen in uw koffer te leggen of je weet niet met welk merk of model jezelf rijd. Want een xc60 hybride 5cyl.
twinturbo is nooit op de markt geweest.
Een V60 - D6?
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Denjos schreef: 28 dec 2018, 07:18
WFVst5 schreef: 24 dec 2018, 21:14
Daniel1975 schreef: 24 dec 2018, 14:28

Een Mitsubsidie ;p

(niet persoonlijk naar jou, maar dat ding vind ik de ultieme verwezelijking van het wanbeleid van de overheid)
Da's met al dit soort milieuneppers, heb een XC60 Hybrid gehad, actieradius was 45km en als je gas gaf ineens een dikke 5cilinder met twinturbo å 300pk-1:8 er bij en er zat nog een bak subsidie op ook. :aq
Sorry,

Maar je hebt van jouw xc60 zelf een hybride gemaakt met wat duracell baterijen in uw koffer te leggen of je weet niet met welk merk of model jezelf rijd. Want een xc60 hybride 5cyl.
twinturbo is nooit op de markt geweest.
Mmmm de wens was de vader van de gedachte na de 850's en V70 met 5 pitter het was een Twin Engine idd. met 2.0 4 pitter en geen succesnummer zoals ik van de andere modellen gewend was. Hierna over gegaan op BMW.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Back on topic please, over afremmende auto's is er op andere forums genoeg te lezen.
Keep on stromering ;)
ST3 cool White
Gebruikersavatar
boomshakalak
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 432
Lid geworden op: 28 nov 2018, 20:49
Locatie: België, Antwerpen
Merk SP: Stromer ST7 LE

Ik rij lekker rond met een benzine 2.0l volvo s60 4-Cyl T6 -- 306PK, zonder al die milieurommel erop, die toch niet helpen ;p
🇧🇪 - Stromer ST7 LE - Verende Voorvork - 🚴‍♂️ Kinekt XR Zadelpen 🚴‍♂️ / ⚡ W-W: 26km enkel

✖️ Stromer ST5 ABS
✖️ Stromer ST3 Cool White
✖️ Sparta M9b e-Speed (45)
Gebruikersavatar
boomshakalak
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 432
Lid geworden op: 28 nov 2018, 20:49
Locatie: België, Antwerpen
Merk SP: Stromer ST7 LE

Update:

Het afremmen kwam terug en werd erger en erger. Met moeite 40km/u.
Dus vandaag binnen gedaan, en blijkbaar is de motor defect. Ik krijg dus een hele nieuwe motor (in garantie).

Ondertussen mag ik met een ST2 rondrijden van hen, dus daar kan ik mee leven.
Ik hou jullie op de hoogte, maar hoop wel dat het hiermee opgelost is!!

:cry: :cry:
🇧🇪 - Stromer ST7 LE - Verende Voorvork - 🚴‍♂️ Kinekt XR Zadelpen 🚴‍♂️ / ⚡ W-W: 26km enkel

✖️ Stromer ST5 ABS
✖️ Stromer ST3 Cool White
✖️ Sparta M9b e-Speed (45)
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Fijn voor jou dat er garantie op zit...anders een minder leuk gegeven . Maar wat binnen twee of drie jaar als de garantie er niet meer is... Stromer zou eens moeten denken aan een garantie van 20 000km of 5jaar dan pas kan je spreken van een degelijk product.
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Helaas heeft Stromer bij de introductie van de ST5 juist een beweging de andere kant uit gemaakt. Zat op het vorige vlaggenschip (de ST2 S) nog drie jaar garantie; op de ST5 is dit teruggebracht naar de twee jaar die Stromer ook op andere bikes geeft.

Ik vind dat een onbegrijpelijke beslissing van Stromer. Hiermee geeft Stromer een totaal verkeerd signaal af als het gaat om het vertrouwen dat zij als fabrikant in hun eigen product hebben. En dat is precies niet wat je m.i. moet willen wanneer je een productlijn in de markt hebt gezet waar zeker nog het e.e.a. aan verbeterd kan en moet worden. (Maargoed, ik ben daar de marketing-manager niet....)

Er zijn gelukkig wel steeds meer Stromer dealers die tegen vergoeding een verlengde garantieperiode aanbieden. (En op reparaties die onder garantie worden uitgevoerd krijg je - opnieuw - twee jaar garantie.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Ik hoop dat er over 1 jr en 9mnd een onweerstaanbare ST4 is ;)
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

jovdt schreef: 10 jan 2019, 18:38 Fijn voor jou dat er garantie op zit...anders een minder leuk gegeven . Maar wat binnen twee of drie jaar als de garantie er niet meer is... Stromer zou eens moeten denken aan een garantie van 20 000km of 5jaar dan pas kan je spreken van een degelijk product.
Stromer zal in mijn geval toch 25000 km garantie geven :mrgreen: :lol: :dwarf: :d3:
Stromeur schreef: 10 jan 2019, 18:46 Helaas heeft Stromer bij de introductie van de ST5 juist een beweging de andere kant uit gemaakt. Zat op het vorige vlaggenschip (de ST2 S) nog drie jaar garantie; op de ST5 is dit teruggebracht naar de twee jaar die Stromer ook op andere bikes geeft.

Ik vind dat een onbegrijpelijke beslissing van Stromer. Hiermee geeft Stromer een totaal verkeerd signaal af als het gaat om het vertrouwen dat zij als fabrikant in hun eigen product hebben. En dat is precies niet wat je m.i. moet willen wanneer je een productlijn in de markt hebt gezet waar zeker nog het e.e.a. aan verbeterd kan en moet worden. (Maargoed, ik ben daar de marketing-manager niet....)
En dat wordt dan ook nog eens gecombineerd met een aantal merkwaardige keuzes, waar af en toe een beetje onderdeel van een absoluut topmerk wordt vervangen door een product van een B-klasse concurrent. Denk maar aan de Alex Rims velgen die de DT Swiss velgen vervangen, de Roxim lamp op de ST3, de crank die plots ook geen naam meer draagt,...
Er zijn gelukkig wel steeds meer Stromer dealers die tegen vergoeding een verlengde garantieperiode aanbieden. (En op reparaties die onder garantie worden uitgevoerd krijg je - opnieuw - twee jaar garantie.)
Wanneer ik de fiets niet na twee jaar verkoop, koop ik me nog 3 jaar garantie bij. 250 EUR voor 3 jaar gemoedsrust
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Plaats reactie