Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vandaag in het naar huis vlammen stopt de ondersteuning van de fiets volledig.
Error Code 210001. Communication error with the battery.
Batterij eruit gepleurd, contactjes afgekuist (waren proper, maar goed we doen wat het schermpje vraagt), akku er terug in en weer van hetzelfde. 15 kilometer tegen de wind met een stromer zonder power naar huis gepuft.
Nog maar 6 maanden oud en al het 2de probleem. (eerste keer was mijn lader kapot...)
elangelo schreef: ↑19 dec 2018, 21:32
.....
Error Code 210001. Communication error with the battery. .....
Hierbij werd de communicatie (CAN bus) met de batterij verloren.
Slecht contact is een aannemelijk foutoorzaak. Persoonlijk zou ik de batterij opnieuw inpluggen. Anders klusje voor je dealer.
elangelo schreef: ↑19 dec 2018, 21:32
.....
Error Code 210001. Communication error with the battery. .....
Hierbij werd de communicatie (CAN bus) met de batterij verloren.
Slecht contact is een aannemelijk foutoorzaak. Persoonlijk zou ik de batterij opnieuw inpluggen. Anders klusje voor je dealer.
Dit is vaker voorkomend probleem met de 2018 serie. De accu maakt geen goed contact met de contacten. Je fietsmaker heeft instructie gehad hoe hij dit moet oplossen.
Stromer ST2 sinds okt. 2016 , Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
elangelo schreef: ↑21 dec 2018, 10:46
helemaal geen slecht contact dus... batterij is ndk. wordt naar Stromer opgestuurd voor ik een nieuwe krijg.
Hoe lang heb je je fiets al? Als dit pas zeer kort is zou ik zeker aansturen op minimaal een tijdelijke leenaccu. Maar eigenlijk moet er dan gewoon meteen een nieuwe accu voor je komen, daar heb je als consument gewoon recht op.
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
FreddyH schreef: ↑21 dec 2018, 12:46Maar eigenlijk moet er dan gewoon meteen een nieuwe accu voor je komen, daar heb je als consument gewoon recht op.
Helaas niet. Je hebt als consument binnen garantie recht op een oplossing: herstel of vervanging van een defect product. Welke van de twee oplossingen wordt gekozen, dat bepaalt de fabrikant.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023