voor komende zomer

Buzze
Expert
Expert
Berichten: 266
Lid geworden op: 20 dec 2017, 13:16
Locatie: Antwerpen - Noorderkempen

Tof, ik hoop alleen dat de marketing-afdeling van Stromer dat ook vindt, kwestie van gebruik van het logo en zo.
Mijn sympathie heb je, maar ik heb ooit eens een discussie gehad (én aan het kortste eind getrokken) in een Decathlon toen ik een t-shirt wilde laten bedrukken met de naam van een Japanse keeper op de rug. De naam was dan nog in kanji geschreven ook! Ze wilden het risico niet lopen.

Ik heb ook al eens zitten zoeken naar Stromer-kledij, maar het aanbod is, zeker in België toch, vrij klein en zelden in een maat waar mijn groot ego in past. (laat ik het er op houden dat een "slim fit" niet voor mij bedoeld is).
Scheldelaan-Stromer
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

@buzze,
De marketing van stromer kan me niks maken omdat dit een eigen tekening is.
Staat in de eerste post.Vergelijk gerust met een originele tekening van een stromer en je zal zien dat er veel kleine verschillen inzitten waardoor het duidelijk wordt dat dit een eigen ontwerp is en géén kopie van een bestaande tekening.Mijn kameraad die grafisch ontwerper is heeft deze tekening op mijn advies getekend,en meerdere keren naar mijn idee aangepast.
Zo is er bijvoorbeeld géén koplamp te zien,géén spatborden,uiteraard daardoor ook géén achterlicht.er zitten spaken getekend in de wielen,de dirailleur is eigen ontwerp van hem,de voorvork is in licht gewijzigde vorm tov een originele,de zadelpen in de buis is anders, dezelfde gaten in het voortandwiel zul je nergens terugvinden op géén enkele foto op internet,dus een eigen getekende stromer,zelfs de letters zijn opnieuw getekend .
Dus géén gebruik van hun logo,het is niet verboden om met je eigen pen een fiets te tekenen die lijkt op wat reeds bestaat.
En zoals reeds vermeld is het verre van mijn bedoeling om hier een kledingverkoop aan te bieden.Méér nog,wie er een wil,ALS ik moest beslissen om toch eentje te verkopen zal deze moeten komen afhalen,en eerst met mij een ritje maken door onze schone westhoek.Ideetje om er eens een weekendje op uit te trekken en in een B&B te verblijven in Flanders Fields :idea:
ST3 cool White
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Buzze schreef: 07 dec 2018, 15:01 Tof, ik hoop alleen dat de marketing-afdeling van Stromer dat ook vindt, kwestie van gebruik van het logo en zo.
Mijn sympathie heb je, maar ik heb ooit eens een discussie gehad (én aan het kortste eind getrokken) in een Decathlon toen ik een t-shirt wilde laten bedrukken met de naam van een Japanse keeper op de rug. De naam was dan nog in kanji geschreven ook! Ze wilden het risico niet lopen.

Ik heb ook al eens zitten zoeken naar Stromer-kledij, maar het aanbod is, zeker in België toch, vrij klein en zelden in een maat waar mijn groot ego in past. (laat ik het er op houden dat een "slim fit" niet voor mij bedoeld is).
Buzze,slim fit bestaat ook in de x lijn xxl xxxl xxxxl xxxxxl
Ik ben ook géén skinnie fotomodel,maar een gezonde vlaamse boerenjongen,grootgebracht met de vlaamse boerenkost :lol:
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Lotte schreef: 07 dec 2018, 18:53 @buzze,
De marketing van stromer kan me niks maken omdat dit een eigen tekening is.
Staat in de eerste post.Vergelijk gerust met een originele tekening van een stromer en je zal zien dat er veel kleine verschillen inzitten waardoor het duidelijk wordt dat dit een eigen ontwerp is en géén kopie van een bestaande tekening.Mijn kameraad die grafisch ontwerper is heeft deze tekening op mijn advies getekend,en meerdere keren naar mijn idee aangepast.
Zo is er bijvoorbeeld géén koplamp te zien,géén spatborden,uiteraard daardoor ook géén achterlicht.er zitten spaken getekend in de wielen,de dirailleur is eigen ontwerp van hem,de voorvork is in licht gewijzigde vorm tov een originele,de zadelpen in de buis is anders, dezelfde gaten in het voortandwiel zul je nergens terugvinden op géén enkele foto op internet,dus een eigen getekende stromer,zelfs de letters zijn opnieuw getekend .
Dus géén gebruik van hun logo,het is niet verboden om met je eigen pen een fiets te tekenen die lijkt op wat reeds bestaat.
En zoals reeds vermeld is het verre van mijn bedoeling om hier een kledingverkoop aan te bieden.Méér nog,wie er een wil,ALS ik moest beslissen om toch eentje te verkopen zal deze moeten komen afhalen,en eerst met mij een ritje maken door onze schone westhoek.Ideetje om er eens een weekendje op uit te trekken en in een B&B te verblijven in Flanders Fields :idea:
Tof idee , hou me op de hoogte .
Flanders fields en met een west Vleteren erbij
Das eten en drinken tegelijk :cool2: :az
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Buzze
Expert
Expert
Berichten: 266
Lid geworden op: 20 dec 2017, 13:16
Locatie: Antwerpen - Noorderkempen

Of een Boskeun, of een Dulle Teve, of ... :az
Scheldelaan-Stromer
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

hela buzze,mijn vrouw erbuiten laten hé ;p
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

:lol: :lol:
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Richvergunst
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 89
Lid geworden op: 25 jan 2018, 12:43
Locatie: Oberwangen

Lotte schreef: 06 dec 2018, 18:20 Afbeelding
eigen ideetje
Leuk idee, :ay alleen slimfit dat gaat bij mij niet passen, ik ben namelijk in blijde :bp: verwachting van een Stromer ST3 Black en ook na de bevalling ga ik ook de slimfit niet passen :aq
ST 3 black matte :P, ortlieb backroller classic , Bodyfloat kinect, Giro bexley mips :geek:, spatbordverlengers van Zijp techniek :mrgreen:
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Richvergunst schreef: 12 dec 2018, 14:11
Lotte schreef: 06 dec 2018, 18:20 Afbeelding
eigen ideetje
Leuk idee, :ay alleen slimfit dat gaat bij mij niet passen, ik ben namelijk in blijde :bp: verwachting van een Stromer ST3 Black en ook na de bevalling ga ik ook de slimfit niet passen :aq
rare zinsopbouw :shock:
slimfit is een nauw aansluitend shirt ipv van een loshangend shirt.
Slimfit bezit een redelijk groot rekvermogen,gewone shirt héél wat minder.
Er zijn hier wat meerdere personen in blijde verwachting van een ST3.
Niemand hoeft iets te passen in feite,Tshirts zullen niet in grote oplage aangeboden worden.
Het zal een unicum worden voor de ST3 rijder waarover ik alleen zal beslissen wie ik ermee wil zien rondrijden.
Voorwaarden staan hier eerder reeds vermeld.
Het staat natuurlijk iedereen vrij om zelf met iets op de proppen te komen.
ST3 cool White
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lotte schreef: 12 dec 2018, 23:50 rare zinsopbouw :shock:
Nee hoor, gewoon dichterlijke vrijheid genomen om ietwat vaag aan te geven dat hij geen last van anorexia nervosa heeft :D
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie