Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.

Golvas

Bart DL schreef: 03 dec 2018, 21:32 Op de ST2 vind ik de zithouding wat sportief.
Op de ST2 zijn er mogelijkheden genoeg om de zithouding te optimaliseren, meer mogelijkheden zelfs dan op de ST3 ... hier een voorbeeld van mijn eigen ST2.
Gebruikersavatar
boomshakalak
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 432
Lid geworden op: 28 nov 2018, 20:49
Locatie: België, Antwerpen
Merk SP: Stromer ST7 LE

Lotte schreef: 03 dec 2018, 17:22 @boomshakalak
Ik ben verplicht om bij mijn dealer te blijven waar ik heb besteld.
Fiets is een leasefiets via KBC,dus ergens anders kan ik niet heen.
Zou ik toch in feite niet doen omdat ik graag bij problemen de dealer in de buurt heb.
Nog één nachtje slapen voor jou
Hey Lotte,

Ik kan er praktisch niet van slapen (het is nu 00:20) :ck:

Ik ben me al van alle scenario's aan het inbeelden, hoe dat die mooie dag omzeep geholpen kan worden!!
Wish me luck!!! :az
🇧🇪 - Stromer ST7 LE - Verende Voorvork - 🚴‍♂️ Kinekt XR Zadelpen 🚴‍♂️ / ⚡ W-W: 26km enkel

✖️ Stromer ST5 ABS
✖️ Stromer ST3 Cool White
✖️ Sparta M9b e-Speed (45)
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Bijna het eind van de dag,maar bij deze toch nog een lucky day gewenst.
Misscien ben je nu al een lekker ritje aan het maken en horen we pas later op de avond iets van je.
Succes met je nieuwe fonkelende bike
Foto's foto's
ST3 cool White
Marijn541
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 dec 2018, 16:12
Locatie: Eindhoven
Merk SP: Stromer ST1x
Km-stand: 5400

Goedendag,na meer dan een half jaar bezig te zijn geweest,heb ik vandaag de knop doorgehakt.Het wordt een Stromer ST1x.Mijn naam...Marijn aangenaam.Ik woon in Eindhoven.
Stromer ST1x :ay Sinds 10-12-2018 met 814wh accu.(Ik ga voor goud).
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Marijn541 schreef: 04 dec 2018, 19:24 Goedendag,na meer dan een half jaar bezig te zijn geweest,heb ik vandaag de knop doorgehakt.Het wordt een Stromer ST1x.Mijn naam...Marijn aangenaam.Ik woon in Eindhoven.
Welkom. En nu wachten op je fiets ;-)
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Marijn541
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 dec 2018, 16:12
Locatie: Eindhoven
Merk SP: Stromer ST1x
Km-stand: 5400

Ja twee weken wachten,want er moet ook gewerkt worden,maar wat een fiets.Ik was meteen verkocht.Ik zal de fiets gebruiken om te ontspannen en niet voor woon/werkverkeer gebruiken.Maar ik kijk er naar uit.Alleen op de weg lijkt het me toch gevaarlijk.Hoe doen jullie dat?Wel of geen fietspad?
Stromer ST1x :ay Sinds 10-12-2018 met 814wh accu.(Ik ga voor goud).
Gebruikersavatar
s-EVE
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 nov 2018, 20:11
Locatie: Midden NL
Merk SP: ST2

Genoeg draadjes over wel/niet op de weg - maar het verstand regeert gewoon het best Marijn. Ik heb zelf bij de ene weg zoiets 'ruimte zat' en blijf op het wegvak, terwijl op andere stukken ik vanwege het type automobilist gewoon veilig het fietspad op kar ... 's middags. 's Ochtends is dat te druk met fietsjeugd.

Binnen de kom blijft het zoeken, soms is het erg onduidelijk of je nu wel of niet op dat pad mag, maar ook daar zal denk ik niemand je snel een bon geven als je aangeeft ook voor je eigen veiligheid te kiezen. Doe je dat met dik 40 op de teller dan is dat gele briefje er als nog snel hoor :)

Ik zie het als motorrijden, kies je eigen veiligheid (merk op, motoren rijden tussen de auto's vanwege hun veiligheid - maar ook daar heb je s*kk*ls die ipv stapvoets met 40+ denken sneller te zijn). Laat het verkeer (en het type auto, want ja ik discrimineer mensen op hun automerk, net als velen) het toe dan zit ik op de rijbaan, komt het fietspad beter uit dan zal ik dat niet laten (mits ik daar niemand omver rijdt en geen 30 hoef te sukkelen).
ST2-Wit, standaard, SP-houder, Ortlieb Office, Cratoni Commuter :ba Geen extra toeters, wel een extra bel!
Commute: ~35km midden NL - ruwweg Vianen <-> Geldermalsen - FM: Die uit de Betuwe
Mark78
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:31
Locatie: Groningen
Merk SP: ex-Stromer St3 le en ex-St2

Marijn541 schreef: 04 dec 2018, 19:54 Alleen op de weg lijkt het me toch gevaarlijk.Hoe doen jullie dat?Wel of geen fietspad?
Als je het te gevaarlijk vindt op de weg tussen de auto's, waarom koop je dan een voertuig waarmee je op bepaalde trajecten verplicht tussen de auto's moet rijden?
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003
eddyvdk
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2018, 12:01
Locatie: Zele

beste
ik volg hier al paar weken de site anoniem. ik was altijd tegenstander van e-bike omdat ik 25 jaar lang wielrenner ben geweest en dacht e-bike is het laatste ivb met fietsen... altijd met fiets naar werk gereden in de vroegen en laten was al stuk training voor mij...maar ondertussen 52 worden en op het werk kans op fiets leasing kunnen verkrijgen en dus in blijde verwachting van de st5 stromer… ik kijk er naar uit...
Stromeren is vrijheid en genieten... :cool2: :d3:
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

eddyvdk schreef: 08 dec 2018, 17:29 beste
ik volg hier al paar weken de site anoniem. ik was altijd tegenstander van e-bike omdat ik 25 jaar lang wielrenner ben geweest en dacht e-bike is het laatste ivb met fietsen... altijd met fiets naar werk gereden in de vroegen en laten was al stuk training voor mij...maar ondertussen 52 worden en op het werk kans op fiets leasing kunnen verkrijgen en dus in blijde verwachting van de st5 stromer… ik kijk er naar uit...
Van harte en welkom op het forum! Je hebt een prachtbike in het vooruitzicht :cool2:
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Plaats reactie