Elektronisch op slot of helemaal uitzetten?

Lomito

Een rangemeter is niets bijzonders, elke willekeurige E-fiets heeft die functie in de display ingebouwd, geen idee waarom Stromer dat niet gedaan heeft, lijkt mij een kleine moeite.
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Golvas schreef: 07 nov 2018, 18:05 Deze komt automatisch, er zijn er die hem reeds ontvingen. Als je ongeduldig bent, dan kan je je dealer vragen om de update naar je fiets te pushen. :ay



Filmpje is van een ST2 met OMNI, maar is analoog voor fietsen met OMNI-C.
Bedankt voor de verduidelijking.
Hier intussen ook de upgrade gekregen van Stromer. Nieuwe optie beschikbaar als de fiets uit staat, dat je de pin code dient in te voeren.
Wat er verder nog aan de update is toegevoegd, kan ik nog niet uitmaken.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Krid
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 aug 2018, 08:23
Locatie: Antwerpen

Je pense, donc je suis (René Descartes)
Et alors? (François Mitterand)
To be or not to be (William Shakespeare)
Do be do be do (Frank Sinatra)
Mireille
Runner-up
Runner-up
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 sep 2018, 19:50

Is er iemand die weet waarom de fiets als hij in de locked modus staat continue aangaat.
Ondanks twee sloten op de fiets leek mij de lockstand wegens traceerbaarheid wel handig.
Echter nu al meermalen op een dag meegemaakt dat bij check de fiets vol aanstond inclusief de verlichting.
Aangegeven reden dealer. Waarschijnlijk iemand tegen de fiets aangekomen.
5x op een dag terwijl de naastgeparkeerde fietsen er ook de hele dag geparkeerd stonden. Lijkt mij vreemd.
ST2 LIMITED/ Continental winterbanden /geveerde zadelpen/ spatbordverlenger vanzijptechniek / AXA ringslot plus ketting/ ABUS BORDO alarmslot
Oh en er staat ook nog een ST2S in de garage 😉
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Mireille schreef: 16 nov 2018, 20:03 Is er iemand die weet waarom de fiets als hij in de locked modus staat continue aangaat.
Mogelijk dat de Bluetooth verbinding van je telefoon hem unlocked. Een onderwerp wat al vaker op het forum is besproken.

In het kort. Probeer de gevoeligheid van je Bluetooth op je fiets wenste verminderen; mogelijk helpt dat...
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Free2be schreef: 08 nov 2018, 07:29
Golvas schreef: 07 nov 2018, 18:05 Deze komt automatisch, er zijn er die hem reeds ontvingen. Als je ongeduldig bent, dan kan je je dealer vragen om de update naar je fiets te pushen. :ay



Filmpje is van een ST2 met OMNI, maar is analoog voor fietsen met OMNI-C.
Bedankt voor de verduidelijking.
Hier intussen ook de upgrade gekregen van Stromer. Nieuwe optie beschikbaar als de fiets uit staat, dat je de pin code dient in te voeren.
Wat er verder nog aan de update is toegevoegd, kan ik nog niet uitmaken.
Bij mijn fiets dat je omni automatisch dag en nacht herkent en dan ook het licht aanpast, voorheen deed ie dat niet (of heb ik over die optie gekeken).
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Golvas

Stromer9000 schreef: 25 nov 2018, 19:35 of heb ik over die optie gekeken
Zit verwerkt in het menu van je OMNI C, zie de antwoorden in dit topic.
Plaats reactie