Giro Bexley MIPS

Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Bij mij zit de helm prima. Vizier is wel goed, vervormt niet, maar in het donker irritant dat ie niet volledig helder is, en dan bij tegenlicht wel veel slechter zicht, dan gaat ie bij mij omhoog (gelukkig gaat dat moeiteloos)
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Heb maat M besteld , L was te groot .
Vond de helm niet te zwaar.
Toppie !!
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Daniel1975 schreef: 19 okt 2018, 20:36 De pasvorm is anders dan mijn Aeon. Daar val ik perfect in de M, denk dat ik voor de Bexley een L moet passen.
Het is namelijk niet de draaiknopafstelling, maar echt de padding die zo strak zit. M terug en L bestellen dus :bu:
En de Cratoni Commuter proberen; de S die ik in mijn handen heb gehad voelde wel heerlijk licht en zag er fraai uit.
Inmiddels een Bexley L in huis; wat is dat ding groot en log. Een M is net te klein voor mij, maar dit is echt een maat té groot. Past op zich wel, maar ziet er mega lomp uit.
Ook deze gaat weer retour.
MET ga ik nog bestellen en ik hoop dat Cratoni de belofte van levering eind oktober na komt, want ik heb hoge verwachting van de Commuter. De S die ik in mijn handen heb gehad voelde gewoon goed.
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Gisteren was de vertegenwoordiger van Giro bij mn dealer; zal niet voor december zijn de volgende levering :bu:
Vandaag 20 stuks geleverd incl maat M in alle kleuren :shock: Duidelijke communicatie Giro :bj
k Heb dus eindelijk mn helm. Wel een zwarte mee genomen, dat titanium ziet er niet uit in t echt met dat verschillend grijs vind k. Zit verder perfect op mn hoofd, morgen eerste test :ay
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

jve66816 schreef: 08 nov 2018, 22:15 morgen eerste test :ay
Test hem aub niet te intensief. Ik lees elders op het forum dat dat niet zo heel goed voor je is :lol:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Matthias
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 36
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:24
Locatie: Luik

jve66816 schreef: 08 nov 2018, 22:15 Gisteren was de vertegenwoordiger van Giro bij mn dealer; zal niet voor december zijn de volgende levering :bu:
Vandaag 20 stuks geleverd incl maat M in alle kleuren :shock: Duidelijke communicatie Giro :bj
k Heb dus eindelijk mn helm. Wel een zwarte mee genomen, dat titanium ziet er niet uit in t echt met dat verschillend grijs vind k. Zit verder perfect op mn hoofd, morgen eerste test :ay
Welke dealer is dat? Ik had graag eens deze modellen willen passen (S en M).
Bedankt.
2018-2021: st3 LE
12/2022 - .... :ST7
WW /52km enkel
Gebruikersavatar
bertus seesiek
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2018, 12:12
Locatie: Groningen

Ik heb m net binnen, en ben er erg content over, lekker warm met de bijgeleverde oorklepjes en zeer goed pasvorm :cool2:
biking like a viking :dwarf:
PvDijk
Runner-up
Runner-up
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 aug 2018, 21:40
Locatie: Papendrecht

De Bexley nu een maand in bezit, enige wat ik storend vind is dat het vizier bij het weerbeeld van afgelopen maand, bij elke adem aanslaat als je in en uitademen door de neus. Heb me nu aangeleerd om in te ademen door de neus en uit te ademen door mond maar naar beneden blazend.
Wil anti condense spre testen maar heb dat nog niet in huis.
Helm is verder perfect. Denk ook dat het bij andere helmen met vizier niet anders is.
ST3 LE, ww=26 Km enkel
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

[/quote]
Welke dealer is dat? Ik had graag eens deze modellen willen passen (S en M).
Bedankt.
[/quote]

Bij mij om de hoek, lijkt me wel een beetje ver voor jou.
Ik heb beide gepast, S en M. Wat wel opviel is dat een oudere S (vorige productie), die paste me, ruimer was dan de nieuwe.

Prima helm, zit heel comfortabel en lekker aan de oren.
Dat aanslaan van het vizier heb ik last van, maar ik gebruik het eigenlijk niet mn bril is genoeg.
k Ga het wel gebruiken als terug zonniger wordt, op een zwarte helm zit een getint vizier 8-) , de titanium die ik teste had een gewoon helder vizier.
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Kunnen de oorkussens nog verwijderd worden :?:
Heb is effe gekeken maar dat is precies niet meer mogelijk.
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Plaats reactie