Stromer-ontmoetingen in het wild

Gebruikersavatar
Sobat
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 219
Lid geworden op: 02 mar 2018, 09:34
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5

Golvas schreef: 03 nov 2018, 10:54
Sobat schreef: 22 okt 2018, 20:04 een KMC ketting met missing link. Even met tang de missing link losmaken en na het opleggen van een nieuwe ketting met een tik op het pedaal weer de nieuwe missing link vastzetten.
Ik hoop dat door regelmatig de ketting te wisselen de tandwielen veel langer meegaan... 🙏
Ga je de origineel gemonteerde missing link hergebruiken bij de volgende kettingwissel of monteer je dan een nieuwe missing link ?
Ik monteer een nieuwe (re-usable) missing link...
Zie verder geen verschil met de originele trouwens.
+Rob Schenk- ST5 2020
5 dagen per week Amersfoort-Zeist 2x20km
Golvas

Er is wel degelijk een (klein) verschilletje tussen beide missing links: op de origineel gemonteerde KMC missing link kan je de aanduiding "CL555" terugvinden, op de re-usable KMC missing link staat "CL555R" ... ik veronderstel dat de "R" staat voor re-usable, wat meteen ook zou kunnen betekenen dat de origineel gemonteerde KMC missing link niet mag opnieuw gebruikt worden.

Ik neem hiermee eveneens geen risico's en monteer net zoals jij een nieuwe re-usable KMC missing link bij het terugleggen van de origineel gemonteerde KMC ketting. :ay
Gebruikersavatar
Sobat
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 219
Lid geworden op: 02 mar 2018, 09:34
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5

Golvas schreef: 03 nov 2018, 13:51 Er is wel degelijk een (klein) verschilletje tussen beide missing links: op de origineel gemonteerde KMC missing link kan je de aanduiding "CL555" terugvinden, op de re-usable KMC missing link staat "CL555R" ... ik veronderstel dat de "R" staat voor re-usable, wat meteen ook zou kunnen betekenen dat de origineel gemonteerde KMC missing link niet mag opnieuw gebruikt worden.

Ik neem hiermee eveneens geen risico's en monteer net zoals jij een nieuwe re-usable KMC missing link bij het terugleggen van de origineel gemonteerde KMC ketting. :ay
Ik heb de missing links vergeleken en je hebt gelijk Galvas, er is verschil tussen de links.
Goed dat ik de originele niet terug gemonteerd heb... :ay
+Rob Schenk- ST5 2020
5 dagen per week Amersfoort-Zeist 2x20km
Golvas

Vandaag rond 15u30: een ST2s op het jaagpad van het Albertkanaal thv het militair kamp in Grobbendonk in de richting van A'pen.
virgio
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jun 2018, 22:22

Vandaag na een kleine boodschap 16:20 eindelijk een St5 gespot. Op de kruising met de lawickse allee in Wageningen. Een vriendelijke zwaai gemaakt naar de heer lamito die ik inmiddels wel ken van de filmpjes....hij herkende mij natuurlijk niet Hihi
Wat een dikke banden zeg!
St2s sinds februari 2018, woon-werkverkeer 90km, inmiddels 8000km
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Was druk vanmorgen: 1 ter hoogte van Hazerswoude en twee langs de N446 in de regio Woubrugge.
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Als het een oranje St1X was, kan ik het geweest zijn in Hazerswoude.
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Geen idee, was rond 08.00. Ik in noordelijke richting, de ander in zuidelijke.
Lomito

Vandaag een busje vol Stromers ontmoet in de Hoofdstraat van Herveld... ofwel Stromer-vertegenwoordiger Frans die voor een dichte deur stond omdat het vrolijke duo Dankdag wil vieren en daarom de tent een hele dag gesloten heeft. Ik heb Jos en Nelis gisteren op het hart gedrukt dat zij een extra grote donatie in het collectezakje moeten stoppen... ze hebben dit jaar zoveel Stromers verkocht dat ze hun dankbaarheid best in klinkende munt mogen omzetten. :bj
Golvas

Gisteren (18u00) een rode Stromer ST1 aan 't rond punt Sporthal Heist-op-den-Berg.
Plaats reactie