Schade ST5 na zwaar ongeval

Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Wens je een spoedig herstel toe!!!

Wat je keuze betreft ivm voor een andere fiets of SP , denk dat je dit even best laat bezinken en er de tijd voorneemt.


Je gezondheid en herstel van deze klap gaat voor.

Komt wel goed , keep the faith ! :ay
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Bart Vervenne
Rookie
Rookie
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2018, 11:31

Oei,

dat is even schrikken. Ik ben zelf al 3 weken immobiel vanwege een accident met mijn ST2. Een kraanarm die mij van het fietspad heeft gemaaid. Ik heb de klap volledig zelf opgevangen met een gebroken knieschijf en scheenbeen door de klap en verder 3 gebroken ribben en een verschoven rugwervel en een hersenschudding door de val.
Mijn ST2 kwam vrij ongeschonden uit het accident.
Maar wat mij opvalt is dat ik ook niets meer weet van het moment zelf (en enkele uren daarna). Mijn eerste gedacht was dat ik nooit meer met de ST2 zou rijden maar we zijn nu 3 weken verder en ik krijg al weer 'goesting'. Ik heb ook wel nog een redelijke revalidatie in het vooruitzicht maar alles kont wel in orde.
Ik hoop voor jou hetzelfde en ben ervan overtuigd dat je ook wel weer zin krijgt om met de Stromer te rijden.
Voor mij was het alleszins een openbaring om mij zonder tijdsverlies nu op een gezonde manier naar mijn werk te begeven en ik wil het voor geen geld ter wereld missen. Ongevallen gebeuren nu éénmaal, ook met voetgangers,

Spoedig herstel
Golvas

allesstroomt schreef: 29 okt 2018, 15:32 Het stelplaatje waarover Stromeur het had is wél afgebroken, de twee bouten NIET.
De topcap ligt eraf en uit de eerder geplaatste afbeeldingen bleek al duidelijk dat ook de stuurpen eraf lag, zie de afbeeldingen gepost op 26 okt 2018, 21:23.
allesstroomt schreef: 29 okt 2018, 15:32 de twee bouten NIET. Die stonden nog goed vast.
Deze bouten zitten in de stuurpen die niet meer met de stuurbuis verbonden was, je kan dus ONMOGELIJK vaststellen dat deze bouten nog goed vastzitten ... je kan enkel hun aanwezigheid vaststellen, want ... ook de stuurpen lag eraf !
Lomito

Bart Vervenne schreef: 30 okt 2018, 19:20 Mijn eerste gedacht was dat ik nooit meer met de ST2 zou rijden maar we zijn nu 3 weken verder en ik krijg al weer 'goesting'. Ik heb ook wel nog een redelijke revalidatie in het vooruitzicht maar alles komt wel in orde.
Pfoe... dat was dus een dubbelklap... :ai Gelukkig gaat het alweer wat beter. Jij ook sterkte met herstel en revalidatie.
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Mijn eerste week zit erop. Nog 5 te gaan. Ik kan nog niet buitenkomen, maar doe al wat oefeningen met de geopereerde kant. Heel voorzichtig.

Fietsen. We zien wel of ik nog voor die st5 ga. Sowieso verende voorvork.

Veel sterkte aan alle mede revaliderenden! Ik had nooit gedacht dat ooit te moeten zeggen :)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Fijn dat het vooruit gaat! Houden zo :ay
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

allesstroomt schreef: 01 nov 2018, 22:33 Mijn eerste week zit erop. Nog 5 te gaan. Ik kan nog niet buitenkomen, maar doe al wat oefeningen met de geopereerde kant. Heel voorzichtig.

Fietsen. We zien wel of ik nog voor die st5 ga. Sowieso verende voorvork.

Veel sterkte aan alle mede revaliderenden! Ik had nooit gedacht dat ooit te moeten zeggen :)
Goed dat je al weer met oefeningen mag beginnen. Je zal best nog Een mindere dag hebben maar bedenk dat net drie (baby) stapjes vooruit en een (baby) stapje achteruit je toch vooruit gaat.

Sterkte! Nog paar weekjes volhouden.
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Merci Jjj, jij ook goed stappen en opnieuw leren! Ik heb alvast een knappe kinesiste ;)
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Intussen heeft Stromer officieel gevraagd of ze de fiets voor verder onderzoek naar Zwitserland mogen sturen. Ze willen uitzoeken wat er exact gebeurd is om er eventueel iets uit te leren en om eventueel verbeteringen aan de productie aan te brengen.

Ik heb - op voorwaarde dat de verzekering akkoord gaat - toegestemd met als vraag om (eventueel in alle discretie) ook hun conclusies te mogen kennen achteraf.

Morgen eerst expertise van de verzekering. Benieuwd.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22826
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Spannend. Ik ben ook benieuwd wat ze gaan zeggen.

Mooi dat Stromer ook zoveel interesse toont.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie