iPhone monteren op stuur ST3

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

20181005_222947.jpg
20181005_222947.jpg (382.04 KiB) 5501 keer bekeken
Bron: Instagram stromergroningen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Ik heb gekozen voor de SP connect. Gewoon het dekplaatje eraf aan je stuurpen, je 'adapter' erop vijzen, de lijm wat laten drogen en het juiste covertje kiezen. Ik moet wel zeggen dat die adapter constant meedraait. Ik kan mijn smartphone er zelfs niet 'uitklikken'. Voorlopig haal ik die constant uit het hoesje en laat ik alles op de fiets staan maar dat is niet de bedoeling. Ik zou het kunnen vast kleven met voorbeeld Tec7 maar dan krijg ik het er nooit meer af :D
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Robbedoes1968
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2018, 13:41

Ben net nieuw op dit forum en sta op punt een ST3 LE aan te schaffen. Heb al heel veel gelezen op dit forum maar heb nog een vraagje over de bevestiging van een telefoon op stuur. Was afgelopen vrijdag bij een dealer en die gaf aan dat bevestigingsmateriaal voor een telefoon standaard bij de st3 LE wordt geleverd. Kwestie van afdekplaatje eraf halen en dan zou het moeten verschijnen of het zou bij de fiets geleverd worden en je zou het moeten kunnen plaatsen. Een andere dealer gaf echter aan dat het optioneel is. Weet iemand of het wel of niet standaard aanwezig is/wordt meegeleverd óf dat het optioneel is?
Pieter78
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2018, 20:52

Zit er standaard bij. Gewoon laten installer en covertje kopen en dan gaan stromeren....
Mijn st3 afgelopen week gaan halen. Wat een machien. :bp: Moet wel ff terug binnen ;-( want heb een tikkend geluid voorraan. Jammer maar kinderziektes zeker.
Knalletje
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 okt 2018, 20:06
Merk SP: Stromer st3 LT
Km-stand: 9256

Bij mij zat er gewoon zo een plakker voor op Mn eige hoes bij.
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Hoop deze week ook een seintje te krijgen dat ik de LE mag ophalen.
Kan dan toch een gevoel van jaloezie in onderdrukken als de de blije mensen hier ziet :bn:
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Hier ook nog wachtend op 'n aflever seintje van de ST3 LE. Maar dat komt er vast en zeker wel! Intussen nog wat nuttige informatie lezen op dit forum, altijd handig.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Wat zijn jullie bevindingen van het monteren van de meegeleverde Smartphone mogelijkheid? Zit het stevig, gemakkelijk in gebruik, of toch maar kiezen voor een montage van een aparte adapter op de stuurbuis?
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
netvista
Pro
Pro
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jul 2017, 20:54

Zit perfect en stevig. Alleen zoals hier al eerder beschreven draait de adapter op de stem snel mee. Dit kan je oplossen door de adapter met een tang voorzichtig tegen te houden tijdens het aandraaien.

Het nadeel is wel dat de mee geleverde stromer afdekkap dan niet meer past, maar desondanks is dit het wel de beste en netste oplossing.
Ernie
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 mei 2018, 09:29
Locatie: Leuven

Ook in afwachting van een ST3 LE. Zat er aan te denken mijn Garmin Edge te monteren op het stuur.
ST3 LE XL, Bodyfloat, Spurcycle Black
Plaats reactie