Vertel een verhaal

Lomito

Tony Mb schreef: 31 mei 2018, 09:50 Normandië, reuze interessant allemaal, ik wil en heb het ook (bijna) allemaal gezien.
Maar vrolijk wordt ik er niet van. Maar dan besef je wel wat een geluk we hier allemaal hebben... Een leven zonder oorlog.
Dan kan ik je zeker het Watersnoodmuseum in Ouwerkerk Zeeland aanbevelen, op slechts een uurtje rijden van Antwerpen... en daarna vis eten bij Hameeteman in Ouddorp. Hoor ik nu een mini-meet in wording tijdens de herfstvakantie??? Paultje gaat zeker en vast ook mee!
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Ow, en wanneer is het herfstvakantie?
Wie weet trakteer ik mezelf wel eens op een dagje herfstvakantie
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Lomito, je hoeft niet alleen naar Hameteman hoor. Op de kade in Bruinisse zit ook een simpel, maar goed (vers!!) visrestaurant, Bru17. Of gewoon naar allebei in de minivakantie :mrgreen:
Lomito

Tony Mb schreef: 19 okt 2018, 00:23 Ow, en wanneer is het herfstvakantie?
Wie weet trakteer ik mezelf wel eens op een dagje herfstvakantie
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Lomito schreef: 18 okt 2018, 23:37
Tony Mb schreef: 31 mei 2018, 09:50 Normandië, reuze interessant allemaal, ik wil en heb het ook (bijna) allemaal gezien.
Maar vrolijk wordt ik er niet van. Maar dan besef je wel wat een geluk we hier allemaal hebben... Een leven zonder oorlog.
Dan kan ik je zeker het Watersnoodmuseum in Ouwerkerk Zeeland aanbevelen, op slechts een uurtje rijden van Antwerpen... en daarna vis eten bij Hameeteman in Ouddorp. Hoor ik nu een mini-meet in wording tijdens de herfstvakantie??? Paultje gaat zeker en vast ook mee!
Jazeker !!!!! :ay :ay :az
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Lomito

Paultje schreef: 19 okt 2018, 11:12 Jazeker !!!!! :ay :ay :az
En je vader uiteraard!
Lomito

Even spijkers met koppen slaan: ik kan volgende week woensdag, donderdag en vrijdag. Laat even weten wanneer jullie kunnen en we hebben een officiële Stromer Forum mini-meeting.

Programma:
12:00uur verzamelen bij De Vierbannen-restaurant en brasserie (vrij parkeren)
Adres: Weg van de Buitenlandse Pers in Ouwerkerk (Schouwen-Duiveland provincie Zeeland)
Ligt pal naast het Watersnoodmuseum (entree € 9,50 pp)
13:00uur Wandeling rondom de 4 caissons en bezoek museum
16:00uur Visje tikken bij BRU 17 aan de Havenkade 18 in Bruinisse (11 km verderop)

of

16:30 uur Uitgebreid dineren bij visrestaurant Hameeteman in Ouddorp (35 km verderop en reserveren gewenst)

Heb er zin in! :az
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Vierbannen restaurant is volgens mij gesloten.
Lomito

Daniel1975 schreef: 19 okt 2018, 20:07 Vierbannen restaurant is volgens mij gesloten.
Maar de parkeerplaats niet... :lol:
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Klopt, maar parkeren zonder koffie..... :bc
Tip: Havenplein in Zierikzee, terras Concordia oid of probeer een verse bolus te scoren.
Plaats reactie