ST3 wachtruimte

Knalletje
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 okt 2018, 20:06
Merk SP: Stromer st3 LT
Km-stand: 9256

Goedenavond stromer liefhebbers ik ben nieuw hier op het forum. Lees al wel een tijdje mee. De reden dat ik zo geïnteresseerd ben is dat ik in augustus een st3 besteld heb. Nu heb ik vandaag bericht gehad dat zij klaar staat. En morgen kan ik haar ophalen😃😍
Zal een dezer dagen eens wat foto’s posten.
En zal uiteraard het forum blijven volgen😃

Groeten nicky(alias knalletje)
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Knalletje schreef: 12 okt 2018, 22:14 Goedenavond stromer liefhebbers ik ben nieuw hier op het forum. Lees al wel een tijdje mee. De reden dat ik zo geïnteresseerd ben is dat ik in augustus een st3 besteld heb. Nu heb ik vandaag bericht gehad dat zij klaar staat. En morgen kan ik haar ophalen😃😍
Zal een dezer dagen eens wat foto’s posten.
En zal uiteraard het forum blijven volgen😃

Groeten nicky(alias knalletje)
SPANNEND !!!
En dan ook nog op een dag met slechts > 25° :D
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

wow, dit is snel,en welke ST 3 is het geworden?
Dit moet dan bijna een LE versie zijn,want cool white en Matt black komen pas volgend jaar,of ben ik verkeerd ingelicht??
Ben jaloers eerlijk gezegd :mrgreen: :oops:
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Knalletje schreef: 12 okt 2018, 22:14 Goedenavond stromer liefhebbers ik ben nieuw hier op het forum. Lees al wel een tijdje mee. De reden dat ik zo geïnteresseerd ben is dat ik in augustus een st3 besteld heb. Nu heb ik vandaag bericht gehad dat zij klaar staat. En morgen kan ik haar ophalen😃😍
Zal een dezer dagen eens wat foto’s posten.
En zal uiteraard het forum blijven volgen😃

Groeten nicky(alias knalletje)
Veel plezier met je fiets!
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Vandaag van de dealer bericht gekregen dat mijn exemplaar op transport zit, volgende week kans van levering.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

hoop voor de mensen die binnenkort hun fiets mogen verwachten dat het nog een mooi nazomertje wordt(die we in feite nu al hebben)we kijken vol verwachting naar jullie foto's,verzacht de pijn voor degenen onder ons die nog wat langer zullen mogen wachten :bu: :bu:
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Lotte schreef: 13 okt 2018, 18:55 hoop voor de mensen die binnenkort hun fiets mogen verwachten dat het nog een mooi nazomertje wordt(die we in feite nu al hebben)we kijken vol verwachting naar jullie foto's,verzacht de pijn voor degenen onder ons die nog wat langer zullen mogen wachten :bu: :bu:
Onze tijd komt ook nog Lotte :ay
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

:mrgreen: k'hoop dat je hiermee bedoelt dat we dan onze fietsen mogen gaan ontvangen,"voor onze tijd gekomen is" :mrgreen: effe gekke verzacht bij mij het wachten.....en t'is nog zo lang...pfff.
K'zit alvast nu en dan te bellen met mijne spurcycle black in de zetel(zielig hé) :oops:
Grtz :cool2:
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lotte schreef: 13 okt 2018, 21:14 K'zit alvast nu en dan te bellen met mijne spurcycle black in de zetel
:bj

Wacht maar tot je je Stromer eindelijk in huis hebt. Dan word je nog gekker. De mijne heeft hier wekenlang pontificaal in de woonkamer gestaan, omdat ik er zo krankzinnig blij mee was en er de hele tijd naar wilde kunnen kijken.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

Als alles volgens plan verloopt zou ik mijn ST3 black L op 5 november 2018 op kunnen halen.
De FM heeft tot nu toe geen andere datum te horen gekregen.
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
Plaats reactie