St3 afmetingen

Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Aangezien mijn bestelde St3 nog niet geleverd is,en er reeds plannen rijzen voor volgend jaar op verlof te gaan,had ik graag de afmetingen van een ST3 reeds geweten.
We zouden graag met een (gehuurde)camper op reis gaan,maar dan moeten de fietsen mee.Achteraan op een rek vind ik maar niks.Dus zou er worden uitgekeken naar een camper met een grote garagedeur achteraan zijkant.
Graag de lengte(minder belangrijk,maar leuk om te weten) en vooral de hoogte van het stuur,gemeten rechtopstaand vanaf de grond.Misschien is het zadel het hoogste punt bij sommigen,maar dit is regelbaar,het stuur niet.
Alvast bedankt voor het opmeten,daarna kan ik beginnen zoeken naar een geschikte huurcamper.(reserveren)
Hopelijk komt de fiets snel,maar de fiets is besteld via fietslease van het werk,en laat dat nou net niet de snelste manier zijn zoals her en der te lezen valt.
Groeten uit Ieper W - Vl Belgie ;)
ST3 cool White
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

correctie op mijn eigen post.....graag de afmetingen van een 20" of maat L (staat in mijn onderschrift wat er op komst is,maar nog eens geplaatst om duidelijker te zijn.) :cool2:
ST3 cool White
Duwerke
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 71
Lid geworden op: 10 okt 2018, 18:07

Waar heb je je fiets gekocht?
Ik ben van Menen, daarom de vraag!
Veel succes met de fiets
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Hey ,weet niet of ik hier namen mag plaatsen,maar gekocht bij een stromer dealer in mijn buurt.
Waar men dit lekkere patersbier verkoopt,maar dan int OOST. ;)
ST3 cool White
Duwerke
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 71
Lid geworden op: 10 okt 2018, 18:07

Thx,
Als goede verstaander zal dat dan bij St(C)ovemaecker zijn.
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Wij bezitten een camper, Hymer op mercedes basis ML 580, hier ook rekening gehouden met de hoogte en breedte van de garagedeuren. Ik kan er met gemak 2 fietsen in kwijt, royale garagedeur hoogte van 121cm.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Free2be schreef: 13 okt 2018, 11:16 Wij bezitten een camper, Hymer op mercedes basis ML 580, hier ook rekening gehouden met de hoogte en breedte van de garagedeuren. Ik kan er met gemak 2 fietsen in kwijt, royale garagedeur hoogte van 121cm.
Mag ik dus veronderstellen dat een stromer ST3 Maat L(of 20 Inch)Niet hoger is dan 121 cm??
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Beste Lotte,
Ik heb m'n stadsfiets, RIH erin en nog voldoende hoogte over, dus ga ik ervan uit dat 'n Stromer minder in hoogte is, nog meer ruimte over heeft. Er zal wel een bezitter van de ST3 een exacte afmeting geven. Natuurlijk altijd aan te bevelen, voordat je 'n camper zou huren, om dit even na te vragen.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

idd Free2bee,dit is het doel van mijn vraag,een camper kunnen huren zonder verrassingen dat de fiets uiteindelijk niet mee kan.
Dit zou echt wel een domper wezen en reden om de camper te annulleren.
een verwittigd man..........weet meer dan een ander.(is er twee waard, ben je vet mee als je een apebrug over moet die vermeldt dat deze slechts het gewicht van één persoon kan dragen.) :mrgreen:
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Uiteraard ga je in die garage van de camper moeten zien hoe je je Stromer schadeloos kan vastmaken.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Plaats reactie