ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Ik heb de mijne sinds dinsdag in mijn bezit maar nog geen tijd gehad om te ‘stromeren’. De beloofde foto’s komen er komend weekend zeker aan!
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Pimsky
Pro
Pro
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 aug 2018, 16:32
Locatie: Tilburg

Dinsdag mijn fiets opgehaald. Super mooie fiets!
Gisteren op en neer en vanochtend heen zonder issues. Alleen de app laat mijn gebruikersstatistieken niet zien. Locatie van mijn fiets klopt ook niet in de app. Wilde ik bij de eerste beurt opmerken.

De fiets is mij helaas voor :cry:

De fiets is uitgevallen bij een stoplicht. Soms krijg ik OMNI opgestart, maar niet veel later valt hij weer uit. Ik heb de accu er twee keer net op tijd uit kunnen halen. Contacten zijn schoon en hij schuift er goed in. Het was de goden verzoeken. In ieder geval regent het niet. Ga nu naar mijn dealer trappen zonder ondersteuning... stevig balen
Schitterende ST3 LE voor 30 km enkele reis woon-werk
netvista
Pro
Pro
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jul 2017, 20:54

Mijn ST3 is vandaag gearriveerd dus ik ga de wachtruimte thread verlaten en mij richting het ST3 ervaringen thread begeven :cool2: .

Hopelijk zijn die ervaringen beter dan die van pimsky hierboven :roll: .

Afbeelding
Oliver79
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2018, 09:35

Pimsky schreef: 11 okt 2018, 18:17 Dinsdag mijn fiets opgehaald. Super mooie fiets!
Gisteren op en neer en vanochtend heen zonder issues. Alleen de app laat mijn gebruikersstatistieken niet zien. Locatie van mijn fiets klopt ook niet in de app. Wilde ik bij de eerste beurt opmerken.

De fiets is mij helaas voor :cry:

De fiets is uitgevallen bij een stoplicht. Soms krijg ik OMNI opgestart, maar niet veel later valt hij weer uit. Ik heb de accu er twee keer net op tijd uit kunnen halen. Contacten zijn schoon en hij schuift er goed in. Het was de goden verzoeken. In ieder geval regent het niet. Ga nu naar mijn dealer trappen zonder ondersteuning... stevig balen
Jammer, nog steeds hetzelfde verhaal bij Stromer dus. Hoorde van mijn dealer dat de uitrol van de ST3's gestopt is door problemen met het slot van de batterij. Ik ga cancellen, het verhaal hierboven bevestigt mn worst case scenario. Voor de prijs van mijn gepreorde ST3 heb ik een prof koersfiets van BMC of Specialized zonder problemen. Misschien binnen een paar jaar als er concurrentie is. Dankjewel aan Stromeur en het forum voor de bom aan info over ons favoriete speed pedelec merk 👍
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Oliver79 schreef: 11 okt 2018, 21:08
Pimsky schreef: 11 okt 2018, 18:17 Dinsdag mijn fiets opgehaald. Super mooie fiets!
Gisteren op en neer en vanochtend heen zonder issues. Alleen de app laat mijn gebruikersstatistieken niet zien. Locatie van mijn fiets klopt ook niet in de app. Wilde ik bij de eerste beurt opmerken.

De fiets is mij helaas voor :cry:

De fiets is uitgevallen bij een stoplicht. Soms krijg ik OMNI opgestart, maar niet veel later valt hij weer uit. Ik heb de accu er twee keer net op tijd uit kunnen halen. Contacten zijn schoon en hij schuift er goed in. Het was de goden verzoeken. In ieder geval regent het niet. Ga nu naar mijn dealer trappen zonder ondersteuning... stevig balen
Jammer, nog steeds hetzelfde verhaal bij Stromer dus. Hoorde van mijn dealer dat de uitrol van de ST3's gestopt is door problemen met het slot van de batterij. Ik ga cancellen, het verhaal hierboven bevestigt mn worst case scenario. Voor de prijs van mijn gepreorde ST3 heb ik een prof koersfiets van BMC of Specialized zonder problemen. Misschien binnen een paar jaar als er concurrentie is. Dankjewel aan Stromeur en het forum voor de bom aan info over ons favoriete speed pedelec merk 👍
Uitrol gestopt :shock:. Zal bij mijn FM eens vragen of hij al iets vernomen heeft ivm vertragingen daaromtrent . Bestelling ST3 levering Jan /Feb 19
Zal mijn geduld nog extra moeten aanspreken :bp:
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Mag toch hopen dat dat uitrol verhaal niet klopt.....
Ik 2 weken vertraging, hopelijk blijft het daarbij.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Aangezien de levering van jouw exemplaar is vertraagd, zou ik het je dealer gewoon eens op de man af vragen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Zal ik ook wel doen. Als het slechts 2 weken is om een potentieel probleem te fixen vind ik het prima.
Pimsky
Pro
Pro
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 aug 2018, 16:32
Locatie: Tilburg

Zojuist bericht gekregen van mijn dealer. Op advies van Stromer zijn de contacten van de accu met de can bus iets ruimer gemaakt.
Dat had ik al ergens gelezen op het forum. Stromer had daar dus nog geen bericht over gedaan naar de dealers, mijn dealer wist namelijk van niets. Wellicht had het probleem zich nog niet vaak genoeg voorgedaan.

Morgen ophalen en weer op de fiets. De leen st2 beviel me niet zo goed als mijn ST3 :D

Het probleem met gebruikersstatistieken is nog niet opgelost. Dat kan later nog.

Al met al snel opgelost
Schitterende ST3 LE voor 30 km enkele reis woon-werk
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Bericht gekregen van FM .ST3 nog altijd voorzien voor Jan/Feb 19 :ay
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Plaats reactie