Bleutooth verbinding met ST2?

Plaats reactie
Stromer Newbee

Toen ik mijn ST2 - 2018 afhaalde in 03/2018 wist mijn dealer mij te melden dat er een optie op de fiets was om je gsm via Bleutooth te verbinden met je fiets. (zodat je fiets zich lockt en unlockt als je uit en in de buurt bent e.d.)

Maar hij raadde dit nog af omdat die applicatie nog niet werkte en we problemen zouden krijgen bij het installeren.
Dit zou binnen de paar maanden moeten in orde geweest zijn en hij zou me op de hoogte stellen wanneer ik de verbinding zou kunnen tot stand brengen.

Ondertussen zijn we 10/2018 en kreeg ik nog geen bevestiging dat dit ok zou zijn. (was eerlijk gezegd ook al uit mijn gedachten gegaan :oops: )

Maar zijn er dus ST2 -2018 eigenaars die Bleutooth verbonden zijn met hun fiets?
En werkt dat correct?
Geen rare voorvallen dat de fiets hele nacht unlocked staat omdat je fiets Bleutooth verbinding had of iets dergelijks? :)

Ik mis het momenteel niet echt maar ik weet ook niet wat de voordelen ervan zijn omdat ik het (nog) niet gebruik.


Alvast bedankt voor jullie feedback :az
Stromer Newbee

Niemand van al de ST2'ers hier die via Bluetooth verbonden is dus... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Andersom: iedereen juist.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Stromer Newbee

Ah.

Ok dan ...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromer Newbee schreef: 01 okt 2018, 14:16 Maar hij raadde dit nog af omdat die applicatie nog niet werkte en we problemen zouden krijgen bij het installeren.
Onzin.

Het klopt dat de verbinding tussen de Stromer OMNI en de OMNI App op je telefoon soms een beetje nukkig kan zijn, met de nadruk op "soms". Daar waar dit een probleem met de software is, werkt Stromer aan oplossingen en in de tussentijd rijden er talloze Stromeraars rond met probleemloze verbindingen, waaronder ikzelf. Van problemen met de installatie is al helemaal geen sprake.

Gewoon installeren die hap en zien of het werkt. Werkt het niet, dan je probleem voorleggen aan de dealer. Wat je dealer nu doet is met een kanon op een mug schieten. (Het voorkomt vast een hoop ingewikkelde vragen van klanten, maar zo werkt het natuurlijk niet. Je koopt een product en je mag verwachten dat het correct functioneert.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Overstromer
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2021, 18:19

@Stromeur : die "nukkige" verbinding met de OMNI app herken ik helemaal. Ik heb sinds kort een ST5. Alles werkt prima, maar de verbinding met de app op mijn telefoon (oude iPhone 6) werkt slechts sporadisch. Weet jij misschien wat ik hieraan kan doen? Veel dank
Plaats reactie