Doe mij er maar één...

Gebruikersavatar
Ziggymiep
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 okt 2017, 04:35
Locatie: Diest
Merk SP: Stromer ST5
Km-stand: 5500

Saddle Bag is ook van Ortlieb... is groot genoeg. De Cockpit pack zit niet in de weg. Is zeer handing om op't werk toegangsbewijs te tonen voor ik binnen rijd. Ook om afstandsbediening van garagepoort-opritpoort in te steken en mp3 voor een streepje muziek onderweg... wat kan het leven toch mooi zijn op een stromer :ba
ST5 20" - SHIMANO XT T-8000 SPD - Spurcycle - Ortlieb Frame-pack M - Ortlieb saddle bag L-Ortlieb Cockpit-Pack - Continental Contact Plus City
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Barry schreef: 14 sep 2018, 20:33 Als de fiets binnen is lijkt het me leuk om een tochtje met een aantal forumleden te maken (of je nou goed of verkeerd gegokt hebt, je bent sowieso welkom!). Zoek ik een leuke route rondom Amersfoort uit en een goede plek voor :az
Gaan we een dependance van het forum in Amersfoort openen? Mijn eerste gedachte was Hemels; maar dat is voorzover ik weet geen bier café.

Ik weet niet wanneer je fiets binnen is; maar als dat niet te snel is doe ik mijn best om bij de nabeschouwing te zijn...
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

jjj schreef: 20 sep 2018, 17:40
Gaan we een dependance van het forum in Amersfoort openen? Mijn eerste gedachte was Hemels; maar dat is voorzover ik weet geen bier café.

Ik weet niet wanneer je fiets binnen is; maar als dat niet te snel is doe ik mijn best om bij de nabeschouwing te zijn...
Hemels is inderdaad geen biercafé. Je kan er wel whiskeydiners bijwonen paar keer per jaar, maar dat is niet geschikt voor een Stromeruitje :az ik dacht aan Lobbes of de Drie Ringen bijvoorbeeld..

Fiets komt 4 december binnen, dus je hebt nog even de tijd! :ay Tegen die tijd met de stromerleden uit Amersfoort en omstreken even leuke route afstemmen. Heb al wel wat in gedachten..

Superleuk als je dan aanschuift :d3:
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Barry schreef: 20 sep 2018, 21:36 stromerleden uit Amersfoort en omstreken
Als niet Stromer rijder uit Verweggistan doe ik ook graag mee hoor. Mooie route fietsen en daarna bier drinken klinkt als een goede bezigheid :az
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

FreddyH schreef: 20 sep 2018, 22:00
Barry schreef: 20 sep 2018, 21:36 stromerleden uit Amersfoort en omstreken
Als niet Stromer rijder uit Verweggistan doe ik ook graag mee hoor. Mooie route fietsen en daarna bier drinken klinkt als een goede bezigheid :az
Ik doelde op het afstemmen van de route met degenen die de omgeving goed kennen. Uiteraard is iedereen op het forum méér dan welkom :cool2: (mits het geen project X achtige situatie oplevert :D ) leuk als je van de partij bent! :az

Ik zal binnenkort een apart draadje hiervoor opstarten..
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Lomito

Kan nie wachten... count me in!
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Lomito schreef: 20 sep 2018, 22:14 Kan nie wachten... count me in!
:cool2:
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Ja leuk, hoop op de nieuwe anders met de U-serie
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
pleeyer_wan
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 sep 2018, 13:01
Locatie: Schulen, België

Morgenvroeg mijn st5 ophalen! Direct eerste ww rit mee doen dan!
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider! :dwarf:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Yeeeej, gefeliciteerd en heel veel veilige kilometers gewenst!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie