Trekz Aftershokz beengeleidende hoofdtelefoon

KevKe
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 16 jan 2018, 12:34
Locatie: België

ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - Zwart
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Heb het even bekeken maar al snel opzij gelegd, ik heb letterlijk mijn vorige draadloze in ears aan de kant gelegd vanwege het irritante koordje achter mijn nek.

Als je niet houd van een hoop gedoe zou ik ze niet aanraden, no fuzz oplossing is in mijn ogen het beste met de apple airpods, als je het verkeer rondom wil horen steek je er gewoon maar 1tje in en ze hinderen je helm en zonnebril totaal niet, als je deze beengeleiders wil gebruiken in combinatie met helm/bril zit je te prutsen of word het onaangenaam.

Dat is natuurlijk mijn opinie maar ik heb beide systemen gebruikt en van een draadje of vast gedeelte dat links en rechts verbind werd ik gewoon gek ik zat er steeds wel mee te klooien.
KevKe
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 16 jan 2018, 12:34
Locatie: België

Persoonlijk geen last van. Helm, Trekz en zonnebril gaat perfect samen.
ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - Zwart
gert
Pro
Pro
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 jan 2018, 11:26

KevKe schreef: 19 apr 2018, 22:41 Persoonlijk geen last van. Helm, Trekz en zonnebril gaat perfect samen.
Ik ben naar aanleiding van jou informatie sinds 3 maanden overgestapt naar een aftershokz trekz titanium wat heerlijk is dat, er is wel veel windgeruis maar de muziek is prima te horen. en ik heb ook een bril en helm maar dat past allemaal prima. bedankt voor het delen van je informatie ik ben een tevreden gebruiker :cool2:
KevKe
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 16 jan 2018, 12:34
Locatie: België

Graag gedaan! Dat is één van de meerwaarden van een goed forum. :D
ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - Zwart
Gebruikersavatar
JeroenH
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 352
Lid geworden op: 01 mei 2018, 08:29
Locatie: Antwerpse Kempen
Merk SP: ex-RD10 . ST2BLE
Km-stand: 24k.17k

Nieuwe hoofdtelefoons van Aftershokz:

https://nl.hardware.info/nieuws/62563/t ... aftershokz

De Aftershokz-bril lijkt mij ideaal voor fietsers, heb me ingeschreven voor de Indiegogo-campagne, start wel pas in februari.
ST2 "Blauwe Geschelpte" - Thule Shield Pannier L v2- Lazer Urbanize NTA MIPS
Gebruikersavatar
JeroenH
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 352
Lid geworden op: 01 mei 2018, 08:29
Locatie: Antwerpse Kempen
Merk SP: ex-RD10 . ST2BLE
Km-stand: 24k.17k

JeroenH schreef: 11 jan 2019, 12:33 Nieuwe hoofdtelefoons van Aftershokz:

https://nl.hardware.info/nieuws/62563/t ... aftershokz

De Aftershokz-bril lijkt mij ideaal voor fietsers, heb me ingeschreven voor de Indiegogo-campagne, start wel pas in februari.
Ik heb me in februari ingeschreven op een Early Bird voor de Optishokz-bril en die is maandag geleverd.

Voorlopig heel tevreden: bril past mooi en weegt amper meer dan een gewone zonnebril, geluid is uitstekend. 6u accuduur wordt beloofd, dat moet ik nog testen ;)

Nu kan ik eindelijk op mijn trips muziek of podcasts beluisteren zonder extra windgeruis door oortjes en ik kan nog omgevingsgeluiden horen. Voor 115€ heb ik nu de bril met 1 gele lens en 1 gepolariseerde lens + hardcase.

De bril lijkt voorlopig nog wel niet via gewone retail te koop. Indien iemand nog meer info wil, shoot!
ST2 "Blauwe Geschelpte" - Thule Shield Pannier L v2- Lazer Urbanize NTA MIPS
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

JeroenH schreef: 26 jun 2019, 10:53 de bril met 1 gele lens en 1 gepolariseerde lens
Kijkt dat niet heel raar? ;p
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
KrisM
Pro
Pro
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 apr 2019, 16:30

Discussie verplaatst vanaf het iPhone op ST3-monteertopic. Stromeur.
LNY schreef: 20 aug 2019, 13:35 Dat werkt prima i.c.m. een aftershokz
Even off topic: Welke versie heb je juist en hoe valt het geluid mee met die wind? En welke helm heb je? Geen last van de helm die erop drukt ofzo? :-)
ST3 983Wh Deep Black L
Thule Shield Pannier Black L
Giro Bexley MIPS City Mat Titanium
GoPro Hero4Sessions
Spurcycle Bell Black
Abus Bordo Granit
LNY
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 406
Lid geworden op: 19 dec 2017, 09:29
Locatie: Amsterdam e.o.
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 18000

Ik heb de air.
Mijn vrouw heeft de titanium.
Het geluid vind ik niet heel erg verschillen.
Het schijnt dat er een nieuw model aankomt met betere bas

Het werkt voor mij prima, maar met 45 kmh moet je niet verwachten dat het top is. Wil je gesprekken kunnen volgen, moet het volume wel naar de max en hoor je niet veel meer van je omgeving.
Dat is wel op te lossen door de meegeleverde pluggen te gebruiken, maar ja.... dan kun je net zo goed iedere andere koptelefoon gebruiken.

Het past perfect onder mijn Lazer Anverz. Dat drukt of knelt nergens.

Het is prima voor wat muziek op de achtergrond. Als je écht muziek wilt luisteren, zou ik iets anders zoeken.

Ik gebruik het ook op kantoor. Daarvoor is het wel
Echt briljant. Muziek luisteren terwijl je ook normale gesprekken om je heen kan volgen.
ST3 cool white - sport - 983Wh
Plaats reactie