Fietsstandaard indoor Peugeot Partner Teepee.

Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Dan is wat ik eerder meldde een optie volgens mij. Balkjes dwars op de vlakke bodem, volledige breedte, en daar een (of 2) fietsgoot op, zoals je die ook voor auto-imperiaals gebruikt.
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Polling schreef: 10 sep 2018, 18:18 Dan is wat ik eerder meldde een optie volgens mij. Balkjes dwars op de vlakke bodem, volledige breedte, en daar een (of 2) fietsgoot op, zoals je die ook voor auto-imperiaals gebruikt.
Idd. Ik zit met jouw idee in mijn achterhoofd, waarvoor dank!
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Golvas

Zo'n fietsgoot kan je vrij goedkoop tweedehands scoren, verkopers van motorhomes hebben die ook ruim op voorraad.
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Golvas schreef: 10 sep 2018, 19:01 Zo'n fietsgoot kan je vrij goedkoop tweedehands scoren, verkopers van motorhomes hebben die ook ruim op voorraad.
Dat is waar, thx voor de tip. Juist eentje op de kop kunnen tikken die breed genoeg is voor de brede banden van de ST3.
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Gebruikersavatar
JeroenH
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 354
Lid geworden op: 01 mei 2018, 08:29
Locatie: Antwerpse Kempen
Merk SP: ex-RD10 . ST2BLE
Km-stand: 24k.18k

Ik heb een Partner lichte vracht van 2004. Ik kan mijn RD10 gewoon rechtop vervoeren, leunt naar links op zijn staander en ik gebruik een spanband aan de zijkant zodat de fiets niet kan overhellen naar rechts. Werkt perfect.
ST2 "Blauwe Geschelpte" - Thule Shield Pannier L v2- Lazer Urbanize NTA MIPS
Plaats reactie