Kettler Velossi E45

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Met de paar X-Speeds die nu rondrijden zijn helaas ook wel wat dingetjes aan de hand. Op zich geen probleem als het vlot wordt opgepakt. Been there, done that, want ik heb een Stromer, en ook andere fabrikanten blijven kinderziektes/opstartissues helaas ook niet bespaard. Alleen Klever is nu nog erg klein en niet verzekerd van een fors marktaandeel. Dan kunnen dit soort zaken een model of compleet merk de kop kosten.

Ik hoop oprecht dat Klever hier weer vlotjes uit komt, want Stromer kan wel een paar goeie concurrenten gebruiken.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Er zijn zeker ook enkele akkefiet(s)jes bij de X-speed. Bij mijn collega is dat tot nu toe heel vlot opgelost, en het probleem met het LCD-scherm is in de nieuwe fietsen blijkbaar ook opgelost. De Kymco-groep achter Klever is een grote speler, en ik vermoed dat ze aan dit avontuur gestart zijn met de idee er te blijven, maar dat moet de toekomst uitwijzen natuurlijk
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Tomasj schreef: 30 jul 2018, 22:12 heel vlot opgelost
Dat is goed om te horen. Onmisbaar bij opstart-issues.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Martin

Tomasj schreef: 30 jul 2018, 22:03 Het is goed mogelijk dat de Klever X-speed volgens jou geen verkoopssucces wordt, maar de levertijd voor de X-speed is behoorlijk lang en Klever geeft aan dat de verkoopscijfers de verwachtingen overtreffen.
Het enige wat de Klever nog ontbreekt is die grotere batterij, voor iemand die minder dan 40 km moet afleggen enkele rit is de Klever X-speed met 850Wh een geweldig alternatief voor de Stromer ST1X.
Ik ging uit van de huidige verkopen die Rai maandelijks bekend maakt van de X Speed, en die zijn niet zo groot. Ik had er meer verwacht. Ik wist niet dat de bestellingen wel goed lopen. Begrijp me niet verkeerd, ik wens Klever het allerbeste toe en als ze de grote batterij uiteindelijk kunnen leveren zullen meer mensen voor een Klever gaan. Meer concurrentie voor Stromer houd hun ook scherp.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Klever heeft leverproblemen, niet alleen met de X-Speed, maar ook met de 850Wh accu waar het allemaal maar niet mee wil vlotten (nu alweer teruggeroepen wegens niet waterdicht). Feitelijk is dit voor Klever al een verloren seizoen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen volgend jaar.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Golvas

Stromeur schreef: 30 jul 2018, 22:33 Klever heeft leverproblemen
Leverproblemen pak je best snel aan.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Wellicht een verkleverde lever, schijnt heel pijnlijk te zijn. Inderdaad snel aanpakken :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

I denk dat het toogkleverproblemen zijn
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Takie
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 mar 2018, 11:17

Niet echt on-topic de voorgaande 9 reacties :av
Erwin
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 jan 2018, 11:09

Blijkbaar is er nog niets te vinden over deze fiets. Enkel dan deze berichten. Zelfs niet op de Kettler website. Of heb ik niet goed gegoogeld.

Afgegaan op de gegevens in het eerste bericht komt deze in mijn lijstje.

Weet iemand meer?
Plaats reactie