Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lomito schreef: ↑25 jul 2018, 10:03
. Nu dus alleen de 15T eruit, de 13T op 9, een nieuwe 12T op 10 en de 11T blijft op 11.
Het voordeel is dat je anders vrijwel alleen 11T en 13T gebruikt en nu 11T, 12T en 13T. Vaak is 11T te zwaar en 13T te licht, dit zou op te lossen zijn met meer ondersteuningsstanden tussen 1 en 3 maar aangezien dat gouden idee blijkbaar vele maanden kost om uit te werken heb ik gekozen voor het plaatsen van de 12T... in één uur.
Aha. Ik begrijp het. Dus je verandert de elektronische knoppen zodat ze springen naar andere plaatsen in de cassette. Had er nog nooit van gehoord maar lijkt inderdaad nuttig. Ik hoop dat mijn fietsenmaker dit snapt
Ben trouwens nog steeds aan het wachten op mijn 22 inch.
bartgo schreef: ↑25 jul 2018, 16:09
Broezer, mocht je de info over de te bestellen 12 te pakken krijgen, zet je de aankoopinformatie dan hier? Dank!
Misschien heb je hier wat aan. Ik heb hier mijn losse 11jes en 12jes besteld en gemonteerd op mijn ST1x, zowel op de originele cassette als op een aangepaste racecassette. Onlangs nog omdat de ketting te vaak doortrapte en afstellen niet meer hielp. Na de wissel Stromer ik weer probleemloos verder.