Advies dealer West-Vlaanderen?

Gebruikersavatar
RonCall
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 mei 2018, 20:44

Goede middag,

Zoals de titel van het draadje aangeeft dus op zoek naar een goed aangeschreven dealer in West-vlaanderen (Belgie).
Mede door toedoen van dit forum ingezien dat ik verkeerd bezig was door in eerste instantie bij F....! een bestelling te plaatsen vorig jaar. Het eerste probleem is dat een rondje rond de Parking of na veel zeuren even de straat op en af niet echt goed is om een oordeel te vormen.

Wegens de zithouding toen gekozen voor een Flyer HS die nu bijna een jaar later nog niet leverbaar is :bh:
Zou toch nog eens een Stromer willen proberen maar dan bij een dealer die me echt laat testrijden, ben ook bereid om de fiets voor een dag te huren als dat moet.

Ben bij een andere dealer in de buurt geweest maar die verkoopt maar heel af en toe een Stromer dus hoe het dan zit met onderhouds toestanden ..... testrit werd moeilijk over gedaan. Ik woon in het midden van de Provincie west Vlaanderen en wil het toch graag binnen een redelijke straal houden. (ga niet naar Antwerpen rijden bedoel ik).

Indien er mensen goede ervaringen hebben in deze streek hoor ik het graag :ay

ps. de bestelde fiets afgezegd bij de keten nadat een vriend me erop wees dat je via de Kruispuntbank voor ondernemingen kan zien hoe een zaak er financieel voorstaat, dat was even schrikken, nee dank je wel. Moet wel zeggen dat het personeel in de winkel heel vriendelijk en behulpzaam was en zelf baalde van hoe het er op de hoofdzetel aan toeging.
Kornelito
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 mei 2018, 16:52
Locatie: Leuven

Waar ergens in West-Vlaanderen? Kust? Of Zuid-West Vlaanderen?
Waar ik vandaan kom (Regio Kortrijk), zijn er niet zo veel Stromerdealers... Aan de kust is er Bik Bikes? Maar heb daar zelf geen ervaring mee.

https://www.stromerbike.com/en_INT/stor ... or-en.html
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km
bikerke
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 111
Lid geworden op: 20 jul 2017, 16:18

Maes fietsen in Gits geeft goede service.
Golvas

Kornelito schreef: 03 jul 2018, 16:10 Waar ergens in West-Vlaanderen? Kust? Of Zuid-West Vlaanderen?
Da's inderdaad la question jambon ! ;)

West-Vlaanderen heeft immers ook twee landsgrenzen ... daar zijn ook mogelijkheden, zeker bij onze Noorderburen.
bikerke
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 111
Lid geworden op: 20 jul 2017, 16:18

Golvas schreef: 03 jul 2018, 20:06
Kornelito schreef: 03 jul 2018, 16:10 Waar ergens in West-Vlaanderen? Kust? Of Zuid-West Vlaanderen?
Da's inderdaad la question jambon ! ;)

West-Vlaanderen heeft immers ook twee landsgrenzen ... daar zijn ook mogelijkheden, zeker bij onze Noorderburen.
Kornelito schreef: 03 jul 2018, 16:10 Waar ergens in West-Vlaanderen? Kust? Of Zuid-West Vlaanderen?
RonCall schreef: 03 jul 2018, 16:04 Ik woon in het midden van de Provincie west Vlaanderen en wil het toch graag binnen een redelijke straal houden.
Kornelito
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 mei 2018, 16:52
Locatie: Leuven

Midden.. Ik zou naar Bik Bikes gaan in Oostende dan.
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km
Gebruikersavatar
RonCall
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 mei 2018, 20:44

bikerke schreef: 03 jul 2018, 17:23 Maes fietsen in Gits geeft goede service.
Maar geen testrit :cry:

Oostende vind ik dan toch weer redelijk ver af, ik woon trouwens in Roeselare. Ga er toch eens kijken, dank voor de tips.

Ik zie hier in de buurt toch heel wat Stromers passeren alleen die mannen/vrouwen zijn zo snel dat je de kans niet krijgt om ze aan te spreken :lol:
Kornelito
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 mei 2018, 16:52
Locatie: Leuven

Eens kijken op de website van Stromer zelf :). Daar vind je alle officiële dealers.
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km
Gebruikersavatar
RonCall
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 mei 2018, 20:44

Had ik al gedaan maar zegt niks over de ervaringen van de mensen bij die dealers.
Gebruikersavatar
pclaerhout
Pro
Pro
Berichten: 71
Lid geworden op: 31 mei 2017, 13:47
Locatie: Beernem, België

Ik ben heel tevreden van Bikeworld in Brugge.

http://www.bikeworld.be

Top service en Koen (de eigenaar en Stromer expert ginder) kent zijn stiel.
Plaats reactie