Afhandeling schade door dealer na valpartij

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Henry schreef: 02 jul 2018, 09:36 Stromeur, klopt helemaal, maar als je vervolgens heel blij de winkel van "de andere dealer" verlaat, moet je niet per definitie vanuit gaan dat je daar in de toekomst ook voor garantie-gevalletjes gratis geholpen wordt.
Klopt. Alle informatie daarover staat in het topic waarnaar ik eerder linkte.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Mark78
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:31
Locatie: Groningen
Merk SP: ex-Stromer St3 le en ex-St2

Zo dat is inderdaad vervelend zeg, hopelijk gaat het inmiddels weer een beetje lichamelijk.

Dit is dus precies de reden dat ik na mijn crash van mei niet met de schade naar fietsenwinkel.nl ben gegaan maar rechtstreeks naar Egberts in Groningen. Ze waren super behulpzaam met de schade. Halen de fiets op en houden je goed op de hoogte. De fietsverzekeraar (Enra, en dus ook niet via fietsenwinkel.nl) heeft de schade geaccepteerd (was niet mijn schuld).

Ik zal nu ook mijn toekomstige onderhoud niet meer via fietsenwinkel gaan doen, ondanks dat er bij aanschaf zo'n onderhoudscontract bij gegeven is (met een actie, twv 250 euro). Wellicht dat dit nog garantie gezeur gaat opleveren maar dat zie ik dan wel weer.

Sterkte met je herstel en dat van je st2!
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ze zijn goed zeg, met het aansmeren van die onderhoudscontractjes waar je niks aan hebt omdat op het regionale servicepunt van keus toch niemand aanwezig is die een Stromer kan servicen...

Volgens mij laat deze dealer niemand de tent uitlopen zónder verkocht servicecontract.

Er is een forumlid die het gelukt is om het betaalde bedrag voor dit contract terug te krijgen, omdat zijn Stromer in zijn regio niet onderhouden kon worden, terwijl hem dat wel was verteld toen ze het contractje aan hem verkochten. Dat zou jij dus ook nog kunnen proberen. Het is toch een hoop geld.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Mark78
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:31
Locatie: Groningen
Merk SP: ex-Stromer St3 le en ex-St2

Hi Stromeur,

Weet je nog wie dat was?
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik moest even zoeken, maar hier is de bijdrage:

viewtopic.php?f=8&t=1124&p=20541&hilit= ... kel#p20976
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Paulkerkvliet
Rookie
Rookie
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 feb 2018, 09:03

Stromeur schreef: 02 jul 2018, 11:51 Ze zijn goed zeg, met het aansmeren van die onderhoudscontractjes waar je niks aan hebt omdat op het regionale servicepunt van keus toch niemand aanwezig is die een Stromer kan servicen...

Volgens mij laat deze dealer niemand de tent uitlopen zónder verkocht servicecontract.

Er is een forumlid die het gelukt is om het betaalde bedrag voor dit contract terug te krijgen, omdat zijn Stromer in zijn regio niet onderhouden kon worden, terwijl hem dat wel was verteld toen ze het contractje aan hem verkochten. Dat zou jij dus ook nog kunnen proberen. Het is toch een hoop geld.
Ha Stromeur, ga vanmiddag gelijk langs. mij was inderdaad verteld dat ik een dealer in de buurt had die het onderhoud e.d. kon uitvoeren. dit blijkt nu dus overduidelijk niet !
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Zeker doen!

Dat ze je in hun praatjes hebben laten trappen wil absoluut niet zeggen dat er geen weg meer terug is. Hoe meer Stromer bezitters bij deze dealer gaan klagen over de misleiding, hoe beter. En je portemonnee zal er ook blij mee zijn :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie