Bericht
door Stromeur » 23 jun 2018, 18:18
rvaneijk schreef: ↑23 jun 2018, 18:05
Heb je de Suntour en het spatbord los gekocht? Ik ben benieuwd waar en wat de type(nummers) zijn en of je een adapter nodig had voor de montage.
Ik niet, ik heb de complete voorvork-kit gekocht. Wat er bij die kit zit lees je in één van de eerste posts van dit topic:
viewtopic.php?f=8&t=5#p9
De Duitse webshop waar ik de hele kit heb gekocht levert het Stromer voorspatbord voor de geveerde voorvork ook los. Ik had geen idee, maar Patrikius attendeerde me hierop:
https://www.elektrofahrrad24.de/stromer ... ic-kit-004
Toggel de optie naar "Einzeln- Federgabel -vorn". Als deze shop het spatbord los kan leveren, dan kan je Stromer dealer dat ongetwijfeld ook. Het spatbord staat helaas niet op de Stromer onderdelenlijst die ik heb, dus het officiële artikelnummer heb ik niet.
De benodigde Magura adapter zat bij mij ook in de kit:

- Magura adapter geveerde voorvork Stromer.png (587.02 KiB) 734 keer bekeken
Als je een andere geveerde voorvork koopt, dan kun je ongetwijfeld bij de remfabrikant of de vorkfabrikant navragen of en zo ja welke adapter je nodig hebt. Het is niet allemaal universeel, maar wel zo'n beetje allemaal compatibel middels zo'n adaptertje.

- BTI-MU8662.jpg (19.37 KiB) 731 keer bekeken
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.