Standaard van mijn ST2 raakt de trapper

Golvas

Elsje schreef: 17 jun 2018, 17:32 Dank je wel voor het zoekwerk :ay
Zonder dank !

Ik heb dit voorjaar met het idee gespeeld om een nieuwe ST2 2017 te kopen en had een lijstje met upgrades samengesteld ... dat lijstje stond nog op mijn bureaublad en de standaard stond erop. ;)
HJAV schreef: 17 jun 2018, 21:05 op mijn verzoek een niet inklapbare Hebie.
Enorm goed opletten met bochten naar links !! ... lijkt me dan ook levensgevaarlijk te zijn, zo'n niet inklapbare standaard.
HJAV
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 nov 2017, 22:43
Locatie: Warmond
Merk SP: ST2
Km-stand: 20250

Dag Golvas, wat bedoel je? Standaard zakte nu immers ook al. Ga deze nu uit proberen, ik begreep dat de 2018 modellen geen automatische standaard meer hebben?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Galvas bedoelt dat een "niet inklapbare standaard" een vaste stang is naar beneden. Da's gevaarlijk. Jij bedoelde natuurlijk een "niet automatisch inklapbare standaard" :lol:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
buco

Is deze ook geschikt voor de ST1? We hebben net een ST1 gekocht. Maar de standaard is niet meer de standaard standaard en ik wil de standaard toch terug vervangen door de standaard standaard (of zoiets :ck: ).
Golvas

Het lijstje dat ik opzocht en postte was voor een ST2 2017 ... ik weet niet of ze geschikt zijn voor een ST1, maar die standaards zijn uiteraard ook te koop bij je lokale fietsenboer waar je ze ter plaatse kan passen en meten.
Golvas

FreddyH schreef: 17 jun 2018, 23:36 Galvas bedoelt dat een "niet inklapbare standaard" een vaste stang is naar beneden. Da's gevaarlijk. Jij bedoelde natuurlijk een "niet automatisch inklapbare standaard" :lol:
Klopt als een bus, dankjewel FreddyH ! :ay
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Heb hetzelfde gevoel voor humor, dus was makkelijk te vertalen :cool2:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Stromertheke
Pro
Pro
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 mar 2018, 11:38

Ik heb eventueel een orginele over ter overname
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Nieuwe Hebie 632 zit erop. Wat een verademing. Staat lekker stevig en klapt goed in en uit. Ik heb hem 1,5 cm ingekort.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
StromerMoose
Pro | Forum Supporter
Pro | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 77
Lid geworden op: 24 okt 2018, 12:40
Locatie: Boven Rotterdam
Merk SP: Stromer ST3

Bij de montage van de Hebie 632 loopt de M10 bout vast op de ' body' van de standaard. De Hebie is eigenlijk gemaakt voor montage van bovenaf. Bij de door Stromer afgeleverde standaard (lijkt een aangepaste Hebie) is de doorvoerbus langer zodat de bout niet vast loopt. Hoe hebben jullie dat opgelost?
Stromer ST3 LE
Plaats reactie