Accuklep sluiten zonder dat de accu erin zit?

Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Yup. Mijn fietshandelaar, die al een tijd Stromers verkoopt, geeft aan dat de fietsen in eerste instantie ontwikkeld werd voor Zwitsers op middelbare leeftijd die graag tegen flinke snelheid een uitstapje in het week-end wenste te maken, ook als ze over een flinke helling moesten. Dat er zoveel gekke Nederlanders en Belgen die fietsen wilden kopen, was een neveneffect
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lomito schreef: 11 jun 2018, 19:27 Stromer heeft volgens mij nooit voorzien dat hun fietsen vooral verkocht zouden worden aan forensen die vooral snelheid, actieradius en gebruiksgemak belangrijk vinden. Het product wordt eerder in de markt gezet als speeltje voor mensen die er vooral graag mee gezien worden, dus mooi-weer-rijders in hun zakelijke hipsterpakkies, niet de dagelijks door weer en wind forensen met tassen vol regenkleding, handschoenen en kettingslot.
Zo komt het inderdaad wel over ja, klopt ook zeer goed met de reclame filmpjes die ze maken...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 11 jun 2018, 19:39 Ik ga voor velcro, klaart de klus op meest betrouwbare manier.
Behalve dan als iemand zo 'leuk' is om het los te trekken en je een zwembadje in je onderbuis hebt :dwarf:
Maar voor de rest heb je gelijk.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Verzekerd of niet... Ik zou het niet durven om zo'n fiets zonder accu buiten op de stoep te zetten. Kwestie van tijd dat ie gejat wordt.
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Lomito

Golvas schreef: 11 jun 2018, 19:39 Ik ga voor velcro, klaart de klus op meest betrouwbare manier.
Een klittenbandje is niet de meest betrouwbare manier maar wel de meest eenvoudige en goedkoopste. Ik geef voorkeur aan de dummy die de accudeur wel betrouwbaar afsluit.
Golvas

Stel dat die dummy het op één of andere manier laat afweten, dan heb ik - in het geval van worstcasescenario - zowel een immobilisatie als een nieuwe batterijdeur aan mijn been.

Ik zie nog niet meteen iets foutlopen met een klittenband van 5cm breedte ... klittenband is dus de meest betrouwbare manier. ;)
Plaats reactie