Doe mij er maar één...

jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Ik ben er ook ingetrapt. Begon met het idee dat een st2 al te veel geld was...

Regelrechte normvervaging :bu:
greg
Pro
Pro
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 mei 2018, 21:41

Ook ik ben aan het wachten op mijn ST5. Nummer 2 van de voorlopig 2 bestelde bij dealer Verbinnen in Wezemaal (België).
Eerder kreeg ik bericht van de dealer dat ze opgeschoven waren naar eind juni, net als alle andere modellen Stromer die achteruit geschoven zijn. Maar nu eergisteren vertelden ze dat er voorlopig nog altijd begin juni staat als leveringsdatum. :bn:
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Lomito schreef: 30 mei 2018, 20:26
macfiets schreef: 30 mei 2018, 18:55 Mijn dealer zei me recent dat de ST5 einde mei voorzien is om op transport te zetten. Dat is dus nu, deze week.
Zou dus kunnen dat ik volgende week op,een ST5 rij. :hy: :az
Spannend... wie plaats als eerste een foto van zijn ST5 mét kenteken (blurren) in deze topic??? De winnaar krijgt van mij een originele Lomito-acculaderhouder!
Mijn zou ook week 23 geleverd worden, maar ik zit in Frankrijk tot +- 10/06 zo dat wordt het niet......Ik gok op jou als eerst :cool2: :cool2: :az Chris
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Collega op het werk beweerde gisteren een ST5 te hebben zien rijden, is dat technisch al mogelijk?
Gebruikersavatar
tjeerd
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 144
Lid geworden op: 11 dec 2017, 18:12
Locatie: Voorne-Putten (NL)
Merk SP: Stromer ST2 2018

Proefrit?
.....__o
.._ \<_
(_)/(_)
ST2 2018 🔋983 Wh :: 🏠-🏢 22 ㎞. :: ⏱ ~40 min :: Afbeelding
Lomito

Paultje schreef: 31 mei 2018, 09:14 Mijn zou ook week 23 geleverd worden, maar ik zit in Frankrijk tot +- 10/06 zo dat wordt het niet......Ik gok op jou als eerst :cool2: :cool2: :az Chris
Zou kunnen, nu heb ik twee acculaders dus een extra houder kan geen kwaad. Maar ik geef er liever één weg! Ik gok op iemand bij Qicq Amsterdam...
Martin

Het is 1 juni, dus wie heeft de ST5 al..? :mrgreen:
Lomito

Martin schreef: 01 jun 2018, 14:59 Het is 1 juni, dus wie heeft de ST5 al..? :mrgreen:
Wrijf het er maar lekker in... :dwarf:
Maar mij heb je er niet mee, wachten met een vette Es onder je kont is geen straf. En gisteren ben ik begonnen met de bouw van een carport/tuinberging zodat ik behoorlijk wat extra fysieke en mentale afleiding heb, te beginnen met het grondwerk terwijl het met bakken uit de lucht komt. Nu heb ik effe CAO-pauze...
Martin

Haha...ach Chris, beetje leedvermaak moet kunnen en die huid van jou is dik genoeg om iets te kunnen incasseren volgens mij. ;)
Je hebt al afleiding gezocht lees ik, goed bezig. :ay
Lomito

Geen probleem Martin. Ik was alleen een smiley vergeten... :D
Plaats reactie