Nog de moeite voor een ST1

Golvas

Stromeur schreef: 05 mei 2018, 15:07 De dealer waar je nu langs bent geweest staat niet overal heel goed aangeschreven, al lijken de ervaringen per vestiging te wisselen.
Van der Veken heeft maar één vestiging ... :?

Ik ben er - omdat ik er enkel positieve dingen over hoorde - een tweetal maanden geleden gaan testen, werd op een correcte manier te woord gestaan en kreeg duidelijke antwoorden op al mijn vragen.
Senbrox
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 mei 2018, 08:32

Ik denk dat de reacties op fiets! waren ipv vanderveken. Als ik bij vanderveken ga is het wel vervelend dat ik hem daar niet kan onderhouden. Ik woon zelf in Brasschaat, ik heb nu geziend dat Velodome hier een popup store heeft dus ik spring er deze week zeker eens binnen.

Voor de rest zeer hartelijk bedankt iedereen voor de uitgebreide reacties, ik ben weer een stuk wijzer grworden. Leuke plek hier.
Golvas

Senbrox schreef: 06 mei 2018, 10:46 Ik denk dat de reacties op fiets! waren ipv vanderveken.
Fiets! heeft dan weer geen vestiging in Retie ... :?

Proefrijden is de boodschap ... meerdere modellen in verschillende kadermaten en ook andere merken met andere aandrijving.
KevKe
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 16 jan 2018, 12:34
Locatie: België

Ik heb ook alleen maar een positieve ervaring met Van der Veken. En zover ik weet hebben ze maar 1 vestiging, in Retie.
ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - Zwart
wittekabouter
Runner-up
Runner-up
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 apr 2018, 22:27

Heb dinsdag 8/5 mijn ST1 daar gaan afhalen, had gevraagd om andere banden te monteren dan de standaard big ben's.
Hebben ze gedaan zonder meerprijs.
Woensdag dan eerste keer (zonder plaat) naar het werk gefietst enkel 15km.
Batterij was bij thuiskomst nog half. Moet wel zeggen heb maar een paar keer 40km/u gefietst want is even wennen die snelheid en dit in combinatie met sommige fietspaden niet aan te raden als beginner.
Ondersteuning 3 is meer dan voldoende voor mij maar hangt af van persoon tot persoon.
Ben blij dat ik deze gekocht heb voor de actieprijs bij deze dealer prijs/kwaliteit voor mij de juiste keuze denk ik.
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Super hoor, zolang je maar tevreden bent :cool2:
Plaats reactie