Fileleed

Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1056
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 55.000

Vandaag heb ik weer heerlijk gereden op mijn ST1X. Sinds een aantal dagen heb ik mijn Apple draadloze oortjes toch maar in mijn oren gedaan. Was bang dat ik ze zou kunnen verliezen maar Alie heeft voor alles een oplossing en dus ook voor de AirPods van Apple. De route naar en van mijn werk gaat nu nog sneller omdat je kan wegdromen op heerlijke muziek (maar wel blijven opletten hoor). Nu vind ik het nummer van Blof, Zoutelande geweldig. Vooral “ we verzuipen onszelf in de drank van je vader”, zie het al voor me. Even voordat dit nummer vanmiddag werd afgespeeld waren de verkeersberichten. Er kwamen wat vertragingen door, 30 minuten en meer en zelfs eentje van 3 uur pff. In die 30 minuten ben ik al bijna thuis. En toen dat nummer, heerlijk knallen niet in de file en geen fileleed. Ik weet weer waarom ik gekozen heb voor de Stromer. Nu na 5 maanden Stromeren nog steeds geen seconde spijt en het mooie weer moet nog komen. Ik las elders op het Forum dat dit een van de koudste winters was van de afgelopen jaren. Nou ik vond het meevallen hoor. Dus laat die zomer maar komen en om bij Blof en Zoutelande te blijven: “Niets is mooier dan met jou het land doorkruizen”.

Groet Mark
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (1.87 MiB) 4494 keer bekeken
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Wat een toeval ik heb van dat lied ook al meermaals genoten op de stromer EN met Airpods echter wel zonder het draadje, er is er namelijk nog nooit 1 uit men oren gedonderd ze zitten lekker strak bij mij.
Gebruikersavatar
Blizzard
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 97
Lid geworden op: 18 nov 2017, 19:47
Locatie: Dalen
Merk SP: Stromer ST3 sport

Hier in het noord-oosten van Nederland, zijn files een zeldzaamheid. Maar ook zonder deze files mis ik mijn auto niet hoor. Net wat je zegt, frisse wind (vandaag wel erg veel) in het gezicht, uitgewaaid thuiskomen. Tegen de wind in hoor ik van de muziek uit mijn oordopjes weinig meer, daarom doe is ze bij tegenwind niet in...
Trouwens met je eens: top nummer dat zoutelande :cool2:

Groet,

Henk
Orange 20 inch ST1X met 618 batterij. Exit, nu: ST3 sport mat zwart.
Random
Expert
Expert
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 sep 2017, 12:12

Ik mag ook graag een muziekje luisteren onderweg. Lekker even in ‘the zone’ :bf:
Wel opletten idd, maar ik heb veel buitenwegen, en fijne brede fietspaden.
Met 1klik staat het weer op stil. Soms maar 1oortje in, als het druk is.
Ruis weinig last van als je in-ears gebruikt.
Ik luister ook graag naar podcasts, en dan is in-ear ongeveer noodzakelijk om het te kunnen volgen.
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

In de winter snap ik die oortjes nog wel een beetje... maar ivm de veiligheid toch maar niet (persoonlijke mening). Om deze tijd van het jaar fiets ik tijdens zonsopgang, en geniet ik van de mooiste muziek die er bestaat: vogels die de dag begroeten. Ik kruis 3 x een snelweg, en zie ze er regelmatig stil staan..
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Snap je volledig echter hoor ik alles nog wel doorheen men oortjes vermits ik er meestal maar 1tje insteek speciaal om die reden.
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Goede optie.
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Random
Expert
Expert
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 sep 2017, 12:12

Polling schreef: 18 mar 2018, 14:25 In de winter snap ik die oortjes nog wel een beetje... maar ivm de veiligheid toch maar niet (persoonlijke mening). Om deze tijd van het jaar fiets ik tijdens zonsopgang, en geniet ik van de mooiste muziek die er bestaat: vogels die de dag begroeten. Ik kruis 3 x een snelweg, en zie ze er regelmatig stil staan..
Dat is voor mij ook een reden om niet altijd iets in een oor te hebben.
Zeker nu, bij het krieken van de dag is het genieten inderdaad :cool2:
gert
Pro
Pro
Berichten: 36
Lid geworden op: 10 jan 2018, 11:26

Het fietsen met wat muziek is wel lekker, maar rij altijd met 1 oortje in zodat ik kan horen wat er om me heen gebeurd, en natuurlijk de natuur geluiden en ruisende de wind in je oren :D
KevKe
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 16 jan 2018, 12:34
Locatie: België

gert schreef: 03 apr 2018, 09:20 Het fietsen met wat muziek is wel lekker, maar rij altijd met 1 oortje in zodat ik kan horen wat er om me heen gebeurd, en natuurlijk de natuur geluiden en ruisende de wind in je oren :D
Daarom gebruik ik een Trekz Aftershokz beengeleidende hoofdtelefoon. Perfect voor op de fiets!
ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - Zwart
Plaats reactie