Continu verlichting uitzetten op St2

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Briljant. Hele service menu niet nodig dus voor Michiels ST2. En ik maar moeilijk doen :bu:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Stromeur schreef: 16 mar 2018, 23:01 Briljant. Hele service menu niet nodig dus voor Michiels ST2. En ik maar moeilijk doen :bu:
Nee hoor. Was goed jouw advies. Hij wilde de dagrijverlichting (de U op het frame) permanent uitzetten. Dat kan alleen via het service menu.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

philipbo schreef: 16 mar 2018, 22:02 De St2 is aan/uit alle verlichting
Bij jou misschien maar bij mij niet. Bij mij bedient de schakelaar alleen de koplamp en achterlicht niet de U
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
philipbo
Expert
Expert
Berichten: 144
Lid geworden op: 23 jun 2017, 14:35

Das gek. Dan kan dat vast inderdaad in het menu geregeld worden.
Gebruikersavatar
fred
Pro
Pro
Japan
Berichten: 42
Lid geworden op: 22 dec 2017, 13:21
Locatie: brugge die schone

philipbo schreef: 16 mar 2018, 21:33 Wat dacht je van de verlichting aan/uit schakelaar op je stuur? (boven de + en- van de recuperatie)
dan is alles uit, die knop is alles uit of aan.
mijn vraag was of er een mogtelijkheid is dat enkel de u en achterlicht branden en je zelf de sterke verlichting apart aan kan zetten..
:hy: the sky is the limit , you only live once :d3: AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Bij mij brand de U permanent zodra ik de fiets aanzet. Schakelaar bedient koplamp en achterlicht. Wat jij wil kan volgens mij niet.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Ik vroeg me eigenlijk af waarom je uberhaupt de verlichting uit zou willen hebben.....
Persoonlijk vindt ik de dagrijverlichting op de St2 geen toegevoegde waarde. Ik rij zwz altijd met mijn verlichting aan.
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik ook (zeker met mijn ST1 X, want die heeft niet die mooie "U" voorop het balhoofd), maar het is niet in alle landen toegestaan.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Michiel Werkman
Runner-up
Runner-up
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 mei 2017, 08:08

Hartelijk dank voor de gebruiksaanwijzing om het daglicht uit te kunnen schakelen!

Er is een logische 'waarom' vraag gesteld. Welnu, mijn vrouw en ik (allebei St2) fietsen uitsluitend (vlot) recreatief. In binnen- en in buitenland. Over de hele gebruiksduur levert dat tot nu toe een ovetall gemiddelde snelheid op van 25kmh. Op die manier, met gepersonaliseerde setting en gewoon meer eigen spierkracht, halen wij op 1 acculading tot wel 250km. Wij wagen ons er met die snelheden bewust niet mee tussen de auto's. Dáárom, én om ermee op fietspaden en in de natuur te rijden, hebben wij hebben alle elementen die ze duidelijk als speedelec kenmerken eraf gehaald c.q. eraf gelaten. Daartoe behoort ook het daglichtje. Overigens fietsen wij altijd met de gewone verlichting aan, met (gewone racefiets) helm en handschoenen en WA-verzekering.

Nog een andere vraag over de modificaties.
Die zijn vooral gericht op lekker lange comfortabele toertochten en zal ik apart nog even posten, met foto's.
St2 (5/2016) persoonlijk gemodificeerd
Take the long way home (Supertramp)
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Michiel Werkman schreef: 24 mar 2018, 08:15 Hartelijk dank voor de gebruiksaanwijzing om het daglicht uit te kunnen schakelen!

Er is een logische 'waarom' vraag gesteld. Welnu, mijn vrouw en ik (allebei St2) fietsen uitsluitend (vlot) recreatief. In binnen- en in buitenland. Over de hele gebruiksduur levert dat tot nu toe een ovetall gemiddelde snelheid op van 25kmh. Op die manier, met gepersonaliseerde setting en gewoon meer eigen spierkracht, halen wij op 1 acculading tot wel 250km. Wij wagen ons er met die snelheden bewust niet mee tussen de auto's. Dáárom, én om ermee op fietspaden en in de natuur te rijden, hebben wij hebben alle elementen die ze duidelijk als speedelec kenmerken eraf gehaald c.q. eraf gelaten. Daartoe behoort ook het daglichtje. Overigens fietsen wij altijd met de gewone verlichting aan, met (gewone racefiets) helm en handschoenen en WA-verzekering.

Nog een andere vraag over de modificaties.
Die zijn vooral gericht op lekker lange comfortabele toertochten en zal ik apart nog even posten, met foto's.

Ben wel eens benieuwd naar die modificaties, en leuk dat jullie er de maximale range uit halen om wat te toeren, wist zelfs niet dat het mogelijk was om er 250km mee te doen.
Plaats reactie